2777
2789
عنوان

پریودی... ی سوال

196 بازدید | 25 پست

سلام دوستان 

من 2ماهه پریود نمیشم 

مجردم قبلا اینجور نمیشدم الان برام تعجب اوره هیچ مشکلیم ندارم و یکم درد دارم ولی پریود نمیشم ماه قبلم دوروز ن درد بود ن خون فقط ترشح خونی بود 

واینک رازیانه و گاو زبون و زعفرونم خوردم و.. ولی اصلا اوکی نشدم و..... 

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه

برو سونو و آزمایش ببین مشکلت چیه 

مولانا امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب صلوات الله علیه و آله فرمودند زکات عقل تحمل نادانان است... مذهبی نماهای صاحب دین جدید لطفا هرگر روی پست های من ریپلای نزنید بحث دین و مذهب جای نظرات شخصی و تفسیر به رای نیست نیازی به تفاسیر به نَفْس شما ندارم ثقلینِ راه گشای تمام بشریت برای من کافی است... اگر جواب نمیدم یعنی لایق جواب دادن نیستید یعنی متوجه شدم انقدری🤏🏿 شعورمند و متفکر نیستید که با شما تبادل نظر داشته باشم یعنی فهمیدم اهل سفسطه و جدل هستید نه تفکر و تعقل... در شأن خودم ندیدم وقت بذارم همکلام بشم با تشکر. 🤌🏿اگر به شخصه در برابر اهانت های شما کوتاه میام جواب نمیدم به خودم و باقی کاربرها احترام میذارم و در کرانه های فرهنگی و شخصیتی من نیست مقابله به مثل کنم پس ادامه نده فکر نکن خیلی باحالی من کم آوردم تو الان شاخ شدی 😉🤲🏻اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعة و محبه والمستشهدین بین یدیه🤲🏻 💚اَللّـهُمَّ اَرِنيِ الطَّلْعَةَ الرَّشيدَةَ ، وَ الْغُرَّةَ الْحَميدَةَخدايا بنمايان به من آن جمال ارجمند و آن پيشانى نورانى پسنديده را💚

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برو سونو و آزمایش ببین مشکلت چیه 

میگفتن شاید کیست یا تیروئید باشه ولی من اصلا علائمی ندارم و بیبی چکم میگفتن اگ مشکلی باشه مثبت میشه 3بار زدم منفی بود

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
میگفتن شاید کیست یا تیروئید باشه ولی من اصلا علائمی ندارم و بیبی چکم میگفتن اگ مشکلی باشه مثبت میشه ...

شاید استرسی باشی استرس نداری 

مولانا امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب صلوات الله علیه و آله فرمودند زکات عقل تحمل نادانان است... مذهبی نماهای صاحب دین جدید لطفا هرگر روی پست های من ریپلای نزنید بحث دین و مذهب جای نظرات شخصی و تفسیر به رای نیست نیازی به تفاسیر به نَفْس شما ندارم ثقلینِ راه گشای تمام بشریت برای من کافی است... اگر جواب نمیدم یعنی لایق جواب دادن نیستید یعنی متوجه شدم انقدری🤏🏿 شعورمند و متفکر نیستید که با شما تبادل نظر داشته باشم یعنی فهمیدم اهل سفسطه و جدل هستید نه تفکر و تعقل... در شأن خودم ندیدم وقت بذارم همکلام بشم با تشکر. 🤌🏿اگر به شخصه در برابر اهانت های شما کوتاه میام جواب نمیدم به خودم و باقی کاربرها احترام میذارم و در کرانه های فرهنگی و شخصیتی من نیست مقابله به مثل کنم پس ادامه نده فکر نکن خیلی باحالی من کم آوردم تو الان شاخ شدی 😉🤲🏻اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعة و محبه والمستشهدین بین یدیه🤲🏻 💚اَللّـهُمَّ اَرِنيِ الطَّلْعَةَ الرَّشيدَةَ ، وَ الْغُرَّةَ الْحَميدَةَخدايا بنمايان به من آن جمال ارجمند و آن پيشانى نورانى پسنديده را💚
میترسم از امپول 😂

ببین برو ببین مشکلت چیه بعد داروی گیاهی استفاده کن خوب بشی 

مولانا امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب صلوات الله علیه و آله فرمودند زکات عقل تحمل نادانان است... مذهبی نماهای صاحب دین جدید لطفا هرگر روی پست های من ریپلای نزنید بحث دین و مذهب جای نظرات شخصی و تفسیر به رای نیست نیازی به تفاسیر به نَفْس شما ندارم ثقلینِ راه گشای تمام بشریت برای من کافی است... اگر جواب نمیدم یعنی لایق جواب دادن نیستید یعنی متوجه شدم انقدری🤏🏿 شعورمند و متفکر نیستید که با شما تبادل نظر داشته باشم یعنی فهمیدم اهل سفسطه و جدل هستید نه تفکر و تعقل... در شأن خودم ندیدم وقت بذارم همکلام بشم با تشکر. 🤌🏿اگر به شخصه در برابر اهانت های شما کوتاه میام جواب نمیدم به خودم و باقی کاربرها احترام میذارم و در کرانه های فرهنگی و شخصیتی من نیست مقابله به مثل کنم پس ادامه نده فکر نکن خیلی باحالی من کم آوردم تو الان شاخ شدی 😉🤲🏻اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعة و محبه والمستشهدین بین یدیه🤲🏻 💚اَللّـهُمَّ اَرِنيِ الطَّلْعَةَ الرَّشيدَةَ ، وَ الْغُرَّةَ الْحَميدَةَخدايا بنمايان به من آن جمال ارجمند و آن پيشانى نورانى پسنديده را💚
میگفتن شاید کیست یا تیروئید باشه ولی من اصلا علائمی ندارم و بیبی چکم میگفتن اگ مشکلی باشه مثبت میشه ...

عزیزم خانم دکتر جان خودت که نمیتونی ازمون و خطا رو هوا تشخیص بدی 😂😂😂😂باید بری دکتر 

مولانا امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب صلوات الله علیه و آله فرمودند زکات عقل تحمل نادانان است... مذهبی نماهای صاحب دین جدید لطفا هرگر روی پست های من ریپلای نزنید بحث دین و مذهب جای نظرات شخصی و تفسیر به رای نیست نیازی به تفاسیر به نَفْس شما ندارم ثقلینِ راه گشای تمام بشریت برای من کافی است... اگر جواب نمیدم یعنی لایق جواب دادن نیستید یعنی متوجه شدم انقدری🤏🏿 شعورمند و متفکر نیستید که با شما تبادل نظر داشته باشم یعنی فهمیدم اهل سفسطه و جدل هستید نه تفکر و تعقل... در شأن خودم ندیدم وقت بذارم همکلام بشم با تشکر. 🤌🏿اگر به شخصه در برابر اهانت های شما کوتاه میام جواب نمیدم به خودم و باقی کاربرها احترام میذارم و در کرانه های فرهنگی و شخصیتی من نیست مقابله به مثل کنم پس ادامه نده فکر نکن خیلی باحالی من کم آوردم تو الان شاخ شدی 😉🤲🏻اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعة و محبه والمستشهدین بین یدیه🤲🏻 💚اَللّـهُمَّ اَرِنيِ الطَّلْعَةَ الرَّشيدَةَ ، وَ الْغُرَّةَ الْحَميدَةَخدايا بنمايان به من آن جمال ارجمند و آن پيشانى نورانى پسنديده را💚
شاید استرسی باشی استرس نداری 

ن چون خونسردم پرسیدم بعد من استرس بگیرم زودتر میشم هیچوقت اینطور نشدم 

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
نه توپرم  ولی تواین دوماه شکمم خیلی نفخ پیدا کرده

علائم کیست رو داری ورم و نفخ و بزرگی شکم 

مولانا امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب صلوات الله علیه و آله فرمودند زکات عقل تحمل نادانان است... مذهبی نماهای صاحب دین جدید لطفا هرگر روی پست های من ریپلای نزنید بحث دین و مذهب جای نظرات شخصی و تفسیر به رای نیست نیازی به تفاسیر به نَفْس شما ندارم ثقلینِ راه گشای تمام بشریت برای من کافی است... اگر جواب نمیدم یعنی لایق جواب دادن نیستید یعنی متوجه شدم انقدری🤏🏿 شعورمند و متفکر نیستید که با شما تبادل نظر داشته باشم یعنی فهمیدم اهل سفسطه و جدل هستید نه تفکر و تعقل... در شأن خودم ندیدم وقت بذارم همکلام بشم با تشکر. 🤌🏿اگر به شخصه در برابر اهانت های شما کوتاه میام جواب نمیدم به خودم و باقی کاربرها احترام میذارم و در کرانه های فرهنگی و شخصیتی من نیست مقابله به مثل کنم پس ادامه نده فکر نکن خیلی باحالی من کم آوردم تو الان شاخ شدی 😉🤲🏻اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعة و محبه والمستشهدین بین یدیه🤲🏻 💚اَللّـهُمَّ اَرِنيِ الطَّلْعَةَ الرَّشيدَةَ ، وَ الْغُرَّةَ الْحَميدَةَخدايا بنمايان به من آن جمال ارجمند و آن پيشانى نورانى پسنديده را💚
عزیزم خانم دکتر جان خودت که نمیتونی ازمون و خطا رو هوا تشخیص بدی 😂😂😂😂باید بری دکتر 

🤣🤣میرم میرم 

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز