عشقا من موهام ورنگ زدم ارایشگر با این برس سیخی ها وسشوار موهامو فوق العاده کرد الان ک دوش گرفتم موهام از ااون حالت در اومده باز کج شدن وبد حالت اگ خودم برس سیخی بخرم میتونم انجام بدم لخت بشه بگین لطفا خیلییی دوسش داشتماگمیدونستم اصلا حموم نمیرفتم😐😐😐😐