چاتای سابقم💕 خدارو داشتن حس خوبیه....❤ (نیها صدام کنید😍) ❤ تیرماهیم❤ عاشق بارونم،سنگ صبور و مَحرَم اَسرار بقیه ، اما "تنها" این تنهاییم بخاطر اینه که یه سریارو خوب نمیشناسم و یه سریای دیگرو خوب میشناسم! دلمو انقدر شکستن قلبمو انقدر زیرپاشون له کردن تا یاد گرفتم قوی باشم! خاطره ها نمیمیرن...کاش میشد که پاک کن دستم بگیرم و چیزایی که آزارم میدن رو از حافظم پاک کنم.... برام صلوات بفرستید و دعا کنید من به دعا محتاجم🖤🍂(درخواست دوستی قبول نمیکنم..)(عجب صبری خدا دارد..!) (اکثر تاپیک هام مال خودم نیستن از زبان اطرافیان و برای حل مشکل اوناست) (هیچوقت اجازه ندید که یک نفر بشه همه ی دنیاتون) (واسه ظهور آقا امام زمان صلوات) در لحظاتی از درد کسی به داد آدم نمیرسد؛ رنج همیشه تنهاست!
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من بالای بیکینی دقیقا زیر شکم یدونه خال مانند دراومده نمیدونم چیه😥
نرهای بیشعور درخواست ندین😡 نه رد میکنم نه قبول انقد اونجا بمونین جونتون دربیاد😒 😤😠 میشه برا حل شدن مشکلمون صلوات بفرستید خداخیرتون بده امضای قبلیم👇 خدایا هزاران بار شکرت😍😘ممنونم که جواب دل شکستمو دادی🤩 خدایا هیچ زنی و تو حسرت مادر شدن نذار🙏 خدایا مطمئنم به دل ما هم نگاه میکنی و بعده چندسال و ۵ تا سقط بچمونو سالم میذاری تو بغلمون❤️ دختر قشنگم منو بابایی بی صبرانه منتظر گرفتن دستای کوچولوتیم😍😘
چاتای سابقم💕 خدارو داشتن حس خوبیه....❤ (نیها صدام کنید😍) ❤ تیرماهیم❤ عاشق بارونم،سنگ صبور و مَحرَم اَسرار بقیه ، اما "تنها" این تنهاییم بخاطر اینه که یه سریارو خوب نمیشناسم و یه سریای دیگرو خوب میشناسم! دلمو انقدر شکستن قلبمو انقدر زیرپاشون له کردن تا یاد گرفتم قوی باشم! خاطره ها نمیمیرن...کاش میشد که پاک کن دستم بگیرم و چیزایی که آزارم میدن رو از حافظم پاک کنم.... برام صلوات بفرستید و دعا کنید من به دعا محتاجم🖤🍂(درخواست دوستی قبول نمیکنم..)(عجب صبری خدا دارد..!) (اکثر تاپیک هام مال خودم نیستن از زبان اطرافیان و برای حل مشکل اوناست) (هیچوقت اجازه ندید که یک نفر بشه همه ی دنیاتون) (واسه ظهور آقا امام زمان صلوات) در لحظاتی از درد کسی به داد آدم نمیرسد؛ رنج همیشه تنهاست!
من دارمش اما طرف دیگه احساس سوزش دارم انگار جوش زده مثلا
چاتای سابقم💕 خدارو داشتن حس خوبیه....❤ (نیها صدام کنید😍) ❤ تیرماهیم❤ عاشق بارونم،سنگ صبور و مَحرَم اَسرار بقیه ، اما "تنها" این تنهاییم بخاطر اینه که یه سریارو خوب نمیشناسم و یه سریای دیگرو خوب میشناسم! دلمو انقدر شکستن قلبمو انقدر زیرپاشون له کردن تا یاد گرفتم قوی باشم! خاطره ها نمیمیرن...کاش میشد که پاک کن دستم بگیرم و چیزایی که آزارم میدن رو از حافظم پاک کنم.... برام صلوات بفرستید و دعا کنید من به دعا محتاجم🖤🍂(درخواست دوستی قبول نمیکنم..)(عجب صبری خدا دارد..!) (اکثر تاپیک هام مال خودم نیستن از زبان اطرافیان و برای حل مشکل اوناست) (هیچوقت اجازه ندید که یک نفر بشه همه ی دنیاتون) (واسه ظهور آقا امام زمان صلوات) در لحظاتی از درد کسی به داد آدم نمیرسد؛ رنج همیشه تنهاست!
چاتای سابقم💕 خدارو داشتن حس خوبیه....❤ (نیها صدام کنید😍) ❤ تیرماهیم❤ عاشق بارونم،سنگ صبور و مَحرَم اَسرار بقیه ، اما "تنها" این تنهاییم بخاطر اینه که یه سریارو خوب نمیشناسم و یه سریای دیگرو خوب میشناسم! دلمو انقدر شکستن قلبمو انقدر زیرپاشون له کردن تا یاد گرفتم قوی باشم! خاطره ها نمیمیرن...کاش میشد که پاک کن دستم بگیرم و چیزایی که آزارم میدن رو از حافظم پاک کنم.... برام صلوات بفرستید و دعا کنید من به دعا محتاجم🖤🍂(درخواست دوستی قبول نمیکنم..)(عجب صبری خدا دارد..!) (اکثر تاپیک هام مال خودم نیستن از زبان اطرافیان و برای حل مشکل اوناست) (هیچوقت اجازه ندید که یک نفر بشه همه ی دنیاتون) (واسه ظهور آقا امام زمان صلوات) در لحظاتی از درد کسی به داد آدم نمیرسد؛ رنج همیشه تنهاست!
چاتای سابقم💕 خدارو داشتن حس خوبیه....❤ (نیها صدام کنید😍) ❤ تیرماهیم❤ عاشق بارونم،سنگ صبور و مَحرَم اَسرار بقیه ، اما "تنها" این تنهاییم بخاطر اینه که یه سریارو خوب نمیشناسم و یه سریای دیگرو خوب میشناسم! دلمو انقدر شکستن قلبمو انقدر زیرپاشون له کردن تا یاد گرفتم قوی باشم! خاطره ها نمیمیرن...کاش میشد که پاک کن دستم بگیرم و چیزایی که آزارم میدن رو از حافظم پاک کنم.... برام صلوات بفرستید و دعا کنید من به دعا محتاجم🖤🍂(درخواست دوستی قبول نمیکنم..)(عجب صبری خدا دارد..!) (اکثر تاپیک هام مال خودم نیستن از زبان اطرافیان و برای حل مشکل اوناست) (هیچوقت اجازه ندید که یک نفر بشه همه ی دنیاتون) (واسه ظهور آقا امام زمان صلوات) در لحظاتی از درد کسی به داد آدم نمیرسد؛ رنج همیشه تنهاست!