2777
2789
عنوان

زگیل

156 بازدید | 18 پست

سلام 

من دوسالی هست متوجه شده اطراف مقعد جای چین خوردگی ها یه دونه زائده گوشتی داره که نه سوزش داره نه خارش و درد میخواستم بدونم زگیل یا اسکین تگ؟؟؟؟

میشع نه رشد کنه نه زیاد شه بازم زگیل باشه ؟

علائمش چیه ؟؟ شما نداشتین راهنمایی کنین؟؟

چشکلی هست؟؟؟

منم احساس سوزش خفیف دارم تو اون قسمت

چاتای سابقم💕  خدارو داشتن حس خوبیه....❤ (نیها صدام کنید😍)  ❤ تیرماهیم❤ عاشق بارونم،سنگ صبور و مَحرَم اَسرار بقیه ، اما "تنها" این تنهاییم بخاطر اینه که یه سریارو خوب نمیشناسم و یه سریای دیگرو خوب میشناسم! دلمو انقدر شکستن قلبمو انقدر زیرپاشون له کردن تا یاد گرفتم قوی باشم! خاطره ها نمیمیرن...کاش میشد که پاک کن دستم بگیرم و چیزایی که آزارم میدن رو از حافظم پاک کنم.... برام صلوات بفرستید و دعا کنید من به دعا محتاجم🖤🍂(درخواست دوستی قبول نمیکنم..)(عجب صبری خدا دارد..!) (اکثر تاپیک هام مال خودم نیستن از زبان اطرافیان و برای حل مشکل اوناست) (هیچوقت اجازه ندید که یک نفر بشه همه ی دنیاتون) (واسه ظهور آقا امام زمان صلوات) در لحظاتی از درد کسی به داد آدم نمیرسد؛ رنج همیشه تنهاست!

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من بالای بیکینی دقیقا زیر شکم یدونه خال مانند دراومده نمیدونم چیه😥

نرهای بیشعور درخواست ندین😡 نه رد میکنم نه قبول انقد اونجا بمونین جونتون دربیاد😒 😤😠 میشه برا حل شدن مشکلمون صلوات بفرستید خداخیرتون بده امضای قبلیم👇 خدایا هزاران بار شکرت😍😘ممنونم که جواب دل شکستمو دادی🤩 خدایا هیچ زنی و تو حسرت مادر شدن نذار🙏 خدایا مطمئنم به دل ما هم نگاه میکنی و بعده چندسال و ۵ تا سقط بچمونو سالم میذاری تو بغلمون❤️ دختر قشنگم منو بابایی بی صبرانه منتظر گرفتن دستای کوچولوتیم😍😘

مثل گوشت پهن نیس آویزونه

لعنتی منم دارم

رنگش هم روشنه مثل بیرون زدگی از اون قسمت 

چاتای سابقم💕  خدارو داشتن حس خوبیه....❤ (نیها صدام کنید😍)  ❤ تیرماهیم❤ عاشق بارونم،سنگ صبور و مَحرَم اَسرار بقیه ، اما "تنها" این تنهاییم بخاطر اینه که یه سریارو خوب نمیشناسم و یه سریای دیگرو خوب میشناسم! دلمو انقدر شکستن قلبمو انقدر زیرپاشون له کردن تا یاد گرفتم قوی باشم! خاطره ها نمیمیرن...کاش میشد که پاک کن دستم بگیرم و چیزایی که آزارم میدن رو از حافظم پاک کنم.... برام صلوات بفرستید و دعا کنید من به دعا محتاجم🖤🍂(درخواست دوستی قبول نمیکنم..)(عجب صبری خدا دارد..!) (اکثر تاپیک هام مال خودم نیستن از زبان اطرافیان و برای حل مشکل اوناست) (هیچوقت اجازه ندید که یک نفر بشه همه ی دنیاتون) (واسه ظهور آقا امام زمان صلوات) در لحظاتی از درد کسی به داد آدم نمیرسد؛ رنج همیشه تنهاست!

اما درد نداره

من دارمش اما طرف دیگه احساس سوزش دارم انگار جوش زده مثلا

چاتای سابقم💕  خدارو داشتن حس خوبیه....❤ (نیها صدام کنید😍)  ❤ تیرماهیم❤ عاشق بارونم،سنگ صبور و مَحرَم اَسرار بقیه ، اما "تنها" این تنهاییم بخاطر اینه که یه سریارو خوب نمیشناسم و یه سریای دیگرو خوب میشناسم! دلمو انقدر شکستن قلبمو انقدر زیرپاشون له کردن تا یاد گرفتم قوی باشم! خاطره ها نمیمیرن...کاش میشد که پاک کن دستم بگیرم و چیزایی که آزارم میدن رو از حافظم پاک کنم.... برام صلوات بفرستید و دعا کنید من به دعا محتاجم🖤🍂(درخواست دوستی قبول نمیکنم..)(عجب صبری خدا دارد..!) (اکثر تاپیک هام مال خودم نیستن از زبان اطرافیان و برای حل مشکل اوناست) (هیچوقت اجازه ندید که یک نفر بشه همه ی دنیاتون) (واسه ظهور آقا امام زمان صلوات) در لحظاتی از درد کسی به داد آدم نمیرسد؛ رنج همیشه تنهاست!
نه مال با اون قسمت یکم فاصله داره از داخلش نی

اها نه پس مثل مال من نیست

من بعد بارداری اینجور شدم

چاتای سابقم💕  خدارو داشتن حس خوبیه....❤ (نیها صدام کنید😍)  ❤ تیرماهیم❤ عاشق بارونم،سنگ صبور و مَحرَم اَسرار بقیه ، اما "تنها" این تنهاییم بخاطر اینه که یه سریارو خوب نمیشناسم و یه سریای دیگرو خوب میشناسم! دلمو انقدر شکستن قلبمو انقدر زیرپاشون له کردن تا یاد گرفتم قوی باشم! خاطره ها نمیمیرن...کاش میشد که پاک کن دستم بگیرم و چیزایی که آزارم میدن رو از حافظم پاک کنم.... برام صلوات بفرستید و دعا کنید من به دعا محتاجم🖤🍂(درخواست دوستی قبول نمیکنم..)(عجب صبری خدا دارد..!) (اکثر تاپیک هام مال خودم نیستن از زبان اطرافیان و برای حل مشکل اوناست) (هیچوقت اجازه ندید که یک نفر بشه همه ی دنیاتون) (واسه ظهور آقا امام زمان صلوات) در لحظاتی از درد کسی به داد آدم نمیرسد؛ رنج همیشه تنهاست!
چجوری تشخیص بدم زگیل راهی داره؟؟؟

تو گوگل بزن انواع زگیل

چاتای سابقم💕  خدارو داشتن حس خوبیه....❤ (نیها صدام کنید😍)  ❤ تیرماهیم❤ عاشق بارونم،سنگ صبور و مَحرَم اَسرار بقیه ، اما "تنها" این تنهاییم بخاطر اینه که یه سریارو خوب نمیشناسم و یه سریای دیگرو خوب میشناسم! دلمو انقدر شکستن قلبمو انقدر زیرپاشون له کردن تا یاد گرفتم قوی باشم! خاطره ها نمیمیرن...کاش میشد که پاک کن دستم بگیرم و چیزایی که آزارم میدن رو از حافظم پاک کنم.... برام صلوات بفرستید و دعا کنید من به دعا محتاجم🖤🍂(درخواست دوستی قبول نمیکنم..)(عجب صبری خدا دارد..!) (اکثر تاپیک هام مال خودم نیستن از زبان اطرافیان و برای حل مشکل اوناست) (هیچوقت اجازه ندید که یک نفر بشه همه ی دنیاتون) (واسه ظهور آقا امام زمان صلوات) در لحظاتی از درد کسی به داد آدم نمیرسد؛ رنج همیشه تنهاست!
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز