2777
2789
عنوان

چرا ؟!

90 بازدید | 7 پست

خیلی وقته باهم درارتباطیم مجازی شاید سالی دوبار ببینمش فامیل دور هستیم 

فقط بخاطر سوالای درسی باهاش چت میکردم ولی چون الانم درسم تموم شده بیشتر باهم چت میکنیم هفته سه چهار بار پیام میده احوال پرسی میکنه اما چون بیشتر اون پیام میده و اهنگ و عکس میفرسته بعضی وقتا جایی میره عکس میفرسته منم چون فامیله گاهی احوال پرسی ساده میکنم  گاهی سرد جواب میده بعضی وقتا هم چتو کشش میده استوری عاشقانه میزاره بعد که من میبینم برش میداره بعضی وقتا سوالی میپرسم بعدش تشکر میکنم میگه خواهش میکنم توهم مثل خواهرمی موقعه ای که درسال کم میبینمش از نزدیک هر وقت هم که میاد کتابی چیزی برام میاره متوجه رفتارش نمیشم واقعا😕

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیلی خجالتیه و سربه زیر اولا هم که باهم چت میکردیم خیلی رسمی حرف میزد

با شما منظورم نبود..با بقیه ی فامیل

محتاط باشیم، در "سرزنش" و "قضاوت کردن" دیگران،وقتی، نه از "دیروز او" خبر داریم نه از فردای خودمان
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز