2777
2789
عنوان

نامزدم میگه.....

201 بازدید | 7 پست

توی دفتر بله برون ننویسیم ۴تاشو من میگیرم بزار خونوادم فک کنن همشو خودت خریدی


من میخوام با وام ازدواج جهازمو (اونایی ک مونده) رو بگیرم

زیاد هم مونده 

بعد نامزدم میگ خودم قسطشو میدم ولی بزار خونوادم فک کنن کلا همشو بابات خریده و قسط وامتم بابات میده




این خوبه یا بد؟

❤پُشتِ من خدا بوده همیشه❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

توام یاد بگیر فاکتور اونایی که میخره به فامیلی خودت باشه نگهدار خونه بابات دمر از جون فردا شوهرت نتونه ازت بگیره

دلم پر از غمه ولی با یه صلوات برای بچم و زندگیمو نورانی کنید،دلیل صلوات انحراف چشم بچمه دوسالشه،خدایا معجزه ای این بچرو دادی خودتم خوبش کن،زندگی با یه شوهر پارانوئیدی سخته ولی من باید بجنگم برای آینده بچم هیچ چیز مهم تر از بچم نیست.دوستم @هناسه۱۳۷۳.نمیام اینحا چون گوشی ندارم دلتنگ دوری از روژینم

نمیدونم ، شاید نقشه باشه 

تو دفتر بله برون ننویسی انگار شیر بها نخواستی 

اونم میتونه نگیره

هرکس بد ما به خلق گوید ما چهره ز غم نمی خراشیم  ما خوبی او به خلق گوییم تا هردو دروغ گفته باشیم       خدایا همه رو خوشبخت کن، الهی آمین❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز