من کلا استوریای همسرسابقم و همسر جدیدشو نگاه نمیکنم میدونم اذیت میشم
امشب دیدم همسر سابقم خودشو زنشو هایلایت کرده کنجکاو شدم ببینم
نمیدونی چقدررر اذیت شدم حس ریزش داشتم از درون !
کاش خدا آرومم میکرد که هیچ چیز نتونه منو بهم بزنه
قشنگ درک میکنم چقد این زن خوشبخت شده توی زندگی قبلیش هیچی نداشته هیییچی
کاملا حس میکنم انقد غرق خوشبختیش کرده که قلب این زن واقعا آرومه
الان شده سوگلی :)