2777
2789
عنوان

خواهرم

161 بازدید | 5 پست

بچه هامن یه خواهر دارم که خیلی دوسش دارم ولی خیلی دلمو میشکنه💔

من تازه ازدواج کردم واون تقریبا ۸سالی میشه اول زندگی چیزی نداشتن وبایه پرایدقدیمی شروع کردن باقرض وقسط ووام..ولی جهاز ازدوسمت هم دامادمون تلاش کرد هم پدرم خیلی داد..خلاصه الان بعداز ۸سال زندگی  وضع خواهرم خیلی بهتر شده صاحب خونه شده،ماشین بهتر خریدن،طلا خرید وخلاصه خیلی  خوب شده خداروشکر..حالا وقتی من میرم پیشش یامیاد خونم یه طوری رفتار میکنه حس بیچارگی بهم دست میده:

شما چه جوری بااین حقوق زندگی میکنید؟

تاحالا شده کم بیارید بعد چیکار میکنید؟

وای خونه ای که ماخریدیم الان زیر۱میلیاردنیست.

وقتی یخچال خونش روبازمیکنی ازهرچیزی پیدا میکنی..بعد میگه چیکارش کنم شوهرم رو هی میره چندصدتومن چندصدتومن خرید میکنه میاره میزاره توش.

یایه طوری باهام رفتارمیکنه انگار مافقیریم..

خداروهزاران مرتبه شکر  خدابیشتر بهش بده ولی خیلی ناراحتم میکنه..ماه آخربارداری  برای همین منم چیزی نمیگم که دعوا بشه..ولی خیلی دلمو میشکنه....💔


دلم نمیخواد دیگه برم پیشش ولی چون بارداره مراعاتش رومیکنم



راز موفقیتشون چیه

حب♥ الحسین ♥حب لاینتهی مثل حب الله سبحانه  و تعالی♥ اللهم صلی علی محمد و محمد و عجل فرجهم ♥   دوستان نی نی سایتی  خواهش میکنم هرگز با توهین یا  مسخره جواب ندهید به همدیگر احترام بگذرید     15 سالگی  نی نی سایتی بودم  و خواننده خاموش بودم♥

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شوهرشون دوشغل دارن..کار آزاد هم داشتن

عزیزم تازه به دوران رسیده اس وگرنه اینجوری کشیده  اگه یبار بهت گفت با حقوق کم چطور زندگی میکنی بگو همونطور که قبلا زندگی میکردی  بگو الحمدلله ما با نون خشک هم راضی هستیم  و من و شوهرم بهترین دارایی همدیگه هستیم چی از این بهتر

حب♥ الحسین ♥حب لاینتهی مثل حب الله سبحانه  و تعالی♥ اللهم صلی علی محمد و محمد و عجل فرجهم ♥   دوستان نی نی سایتی  خواهش میکنم هرگز با توهین یا  مسخره جواب ندهید به همدیگر احترام بگذرید     15 سالگی  نی نی سایتی بودم  و خواننده خاموش بودم♥
عزیزم تازه به دوران رسیده اس وگرنه اینجوری کشیده  اگه یبار بهت گفت با حقوق کم چطور زندگی میکنی ...

به خاطر بارداری خیلی مراعات میکنم همه این حرفا تودلمه..

به خاطر بارداری خیلی مراعات میکنم همه این حرفا تودلمه..

عیب نداره عزیزم . دلت رو بزرگ کن سعی کن ازش نرنجی ، ارزش خواهری بالاتر از این حرفاست ... درک و فهمیدگی به بزرگی و کوچیکی نیست . 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792