2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یعنی رحمتون کامل برداشتید 

بله عزیزم، آخه خیلی میوم هام زیاد و متنوع بودن و باعث بزرگی و ضخامت رحمم شده بودن و همش لکه بینی و خونریزی و پریودیهای شدید با درد و لخته های خونی بزرگ داشتم

علاوه بر میومها، کیست و آندومتریوز هم داشتم 

الانم با اینکه عمل کردم با فشاری که میومها به مثانه ام آوردن، تکرر شدید ادرار گرفتم و دوباره باید جراحی بشم، 😔😔😔🥺

عزیزم اگه میوم اذیت نمیکنه و درد  و لکه بینی و خونریزی نداری جراحی نکنی بهتره، چون دوباره باز درمیاد. زنداداشم فیبرومشو جراحی کرد، بعد چند سال دوباره چند تا دیگه فیبروم داره، با اینکه کلی رعایت میکنه و حتی طب سنتی هم میره 

عزیزم اگه میوم اذیت نمیکنه و درد  و لکه بینی و خونریزی نداری جراحی نکنی بهتره، چون دوباره باز د ...

نه خونریزی اینا ندارم 

ولی مال من خارج از رحم است میخوام تا زیر ۱۰ سانت هست درشون بیارن 

طاهرا زیر ۱۰ سانت لاپارسکپی میکنند 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز