سلام دوستان وقت بخیر من هفته هفتم بارداری هستم صبح یکم ترشح قهوهایی دیدم خیلی ترسیدم رفتم سونو گفت هیچ مشکلی نداری قلبشم تشکیل شده فقط گفت سمت راست تخمدان یه کیست داری دو سانتی خیلی نگرانم چیکار کنم گفت اون ترشح هم بخاطر کیسته
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
منم کیست دوسانتی دارم. الانم هفته ۲۱ هستم. ولی خوب خیلی درد کشیدم. ولی دکترم گفت کیست این اندازه ای اصلا اهمیت نداره. شما هم استرس و نگرانی به خودت راه نده