2777
2789
عنوان

مسکن ملی

348 بازدید | 15 پست

سلام دوستان الان ۴۰ملیون دادیم برای مسکن پول بعدی چقدر هست کسی میدونه لطف کنه بگه

تعداد رای : 3
نظرسنجی
مسکن
1
33%
خانه
0
0%
طرح ملی
0
0%
وام
2
66%

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ماهم ثبت نام کردیم فعلا همون پیامک 40تومن واریزم نیومده

غلام همت آنم که زیر چرخ کمبود ز  هرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است /دوتا گل پسر دارم ممنون میشم برا سلامتی وعاقبت بخیریشون صلوات بفرستی اگه فرستادی لایک کن منم بفرستم
فک میکنم چهار ماه دیگه دوباره چهل میلیون می ریزید

مگ همون اولش 40نیس بعداز اون ماهانه واریز میکنن

غلام همت آنم که زیر چرخ کمبود ز  هرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است /دوتا گل پسر دارم ممنون میشم برا سلامتی وعاقبت بخیریشون صلوات بفرستی اگه فرستادی لایک کن منم بفرستم
شما کی ثبت نام کردین؟

اواخر اسفند

غلام همت آنم که زیر چرخ کمبود ز  هرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است /دوتا گل پسر دارم ممنون میشم برا سلامتی وعاقبت بخیریشون صلوات بفرستی اگه فرستادی لایک کن منم بفرستم
ما هم دقیقا همون موقع ثبت نام کردیم هنوز پیامک 40 تومنی نیومده

بنظر شما خونه هاش بدرد میخوره اصلا؟؟؟؟ 

غلام همت آنم که زیر چرخ کمبود ز  هرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است /دوتا گل پسر دارم ممنون میشم برا سلامتی وعاقبت بخیریشون صلوات بفرستی اگه فرستادی لایک کن منم بفرستم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز