2777
2789
عنوان

متنفرم ازش

143 بازدید | 9 پست

تو بدترین شرایط زندگی من کلی داستان درست کرد اعصاب خوردی 

الان داره روز یه روز پیشرفت میکنه 

من خاک تو سرم موندم تو گل 

بذر کینه تو دلم کاشت 

احمق عوضی 

متنفرم ازش😭😭😭😭😭😭😭😭😭 

دختری هستم پر از ارزو و امید به این زندگی💛میدونم همه انچه که می خواهم یقین پیدا میکنهه در نزدیک ترین زمان🧡تو اون سالن که صدای پاهایم طنین انداز شده است قدم بر میدارم💙مایه افتخارم مادر و پدر عزیزتر از حونم میشم 💚عاشق میشم❤️مادر میشم🤍یه صلوات مهمونم کنید مرسی مهربونا

کی 

با احمق ها نباید بحث کرد  فقط باید آخرش گفت تو خوبی ببخشید 🤗🤗...دعا کنید شاید بزرگترین خواسته شما کوچکترین معجزه خدا باشه .الهی دلتون شاد،تنتون سالم جیبتون پر پول باشه .انسانیت به دین و مذهب نیست همین که دلی را نرنجانی انسانی 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همیشه وقتی میدیم خواهر برادرا باهم قطع رابطه هستن 

برا تعجب بود چجوری میشههه 

الان با عمق وجودم دارم درک میکنم 

ادم بیشعور احمق میتونه داداشت باشههه 


دختری هستم پر از ارزو و امید به این زندگی💛میدونم همه انچه که می خواهم یقین پیدا میکنهه در نزدیک ترین زمان🧡تو اون سالن که صدای پاهایم طنین انداز شده است قدم بر میدارم💙مایه افتخارم مادر و پدر عزیزتر از حونم میشم 💚عاشق میشم❤️مادر میشم🤍یه صلوات مهمونم کنید مرسی مهربونا

۱۹ سالته خیلی وقت داری..از گل بیا بیرون..توهم پیشرفت کن

😋😋بزنید رو متن آبی تماشا کنیدکبوتر با کبوتر چیپس با ماست😋..دروغ میگه طرف خوشکل تراز ماست😳‼...تو این دنیای مرموز مجازی🤒🚫...که نه پیداست کی دزده کی قاضی🤒‼..که اکبر توش شده مهسا وتینا😳⁉️...بتول خانم شده فرزاد وسینا😳⁉️..کامنت و لایک و پست و چسب بینی🤣...تو هر برنامه مجبوری ببینی😂..طرف داره نخ قالی میریسه😳‼...کامنت داده یه هفته س انگلیسه😳‼..طرف بیش از یه سال یار با ماست🥵🤒..میگفت سولمازه و شکل پریهاست😆..پریشب تازه فهمیدم که اقاست😳‼...کبوتر با کبوتر چیپس با ماست                                                                  
۱۹ سالته خیلی وقت داری..از گل بیا بیرون..توهم پیشرفت کن

من سال دیگه میتونم کنکور شرکت کنم ؟ نه نمیشهههه 

میفرستنم ازاد یه رشته گوهی بخونممم 

چه پیشرفتی 

لقد زد به ارزو هام

دختری هستم پر از ارزو و امید به این زندگی💛میدونم همه انچه که می خواهم یقین پیدا میکنهه در نزدیک ترین زمان🧡تو اون سالن که صدای پاهایم طنین انداز شده است قدم بر میدارم💙مایه افتخارم مادر و پدر عزیزتر از حونم میشم 💚عاشق میشم❤️مادر میشم🤍یه صلوات مهمونم کنید مرسی مهربونا

من داداشم خیلی عصبی هست ولی میگم هرجا هست خوش باشه چون تحمل بدبختی اطرافیان ندارم 

با احمق ها نباید بحث کرد  فقط باید آخرش گفت تو خوبی ببخشید 🤗🤗...دعا کنید شاید بزرگترین خواسته شما کوچکترین معجزه خدا باشه .الهی دلتون شاد،تنتون سالم جیبتون پر پول باشه .انسانیت به دین و مذهب نیست همین که دلی را نرنجانی انسانی 
داداشتو میگی؟؟؟

ارههه😭 

خیلی خود خواههه عوضییی

دختری هستم پر از ارزو و امید به این زندگی💛میدونم همه انچه که می خواهم یقین پیدا میکنهه در نزدیک ترین زمان🧡تو اون سالن که صدای پاهایم طنین انداز شده است قدم بر میدارم💙مایه افتخارم مادر و پدر عزیزتر از حونم میشم 💚عاشق میشم❤️مادر میشم🤍یه صلوات مهمونم کنید مرسی مهربونا
من داداشم خیلی عصبی هست ولی میگم هرجا هست خوش باشه چون تحمل بدبختی اطرافیان ندارم  


داداش من ریلکس ترین ادمههه 

فقط گند میزنه به عصاب ادم 

تهش هم میگه مگه چه گفتم 

تا همین ده بیست روز بیش هم هروز تو خونه دعوا بود  

من از این ادم نمی گذرم


دختری هستم پر از ارزو و امید به این زندگی💛میدونم همه انچه که می خواهم یقین پیدا میکنهه در نزدیک ترین زمان🧡تو اون سالن که صدای پاهایم طنین انداز شده است قدم بر میدارم💙مایه افتخارم مادر و پدر عزیزتر از حونم میشم 💚عاشق میشم❤️مادر میشم🤍یه صلوات مهمونم کنید مرسی مهربونا
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز