2777
2789
عنوان

سوال

17 بازدید | 0 پست

سلام. ده روز پیش گفت گوشیش مشکل پیدا کرده و باید فلش شه. واتساپشو پاک کرد. چند روزه بهش دارم زنگ می زنم. همش می گه "مشترک مورد نظر در دسترس نیست. تماس شما از طریق پیامک اعلام می شود". کسی می دونه چرا اینجوری می گه؟ نگرانم. گوشی هم که خراب شه مگه این همه طول می کشه؟ یعنی خاموشه؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دلم گرفته

_m_s_ | 15 ثانیه پیش
2791
2779
2792