2777
2789
عنوان

یکی هست بگیر نیس

175 بازدید | 10 پست

اهل خانواده نیس عوضیه

میدونم باهاش خوشبخت نمیشم

اما نمیدونم چرا منتظرم باز زنگ بزنه حرف بزنیم 

گفت اگه اکی بود زنگ میزنه ولی هنوز  نزده خواستگاره

کلینیک زیبایی تو تهران بدون تبلیغات میشناسین بگین

منم خیلی همو دوس داریم 

پولداره 

از ما سرتره 

خوشتیپ همه چی تموم 

فقط اخلاقش بده ز ود عصبی میشه نمیدونم چکار کنم 


یه لبخند ازش ندیدم تا حالا عین برج زهرمار 

از این به بعد برا خودم زندگی میکنم   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

[QUOTE=241754166]منم خیلی همو دوس داریم  پولداره  از ما سرتره  خوشتیپ همه چی تموم  فقط اخلاقش ...[/QUOTEایشالا جور شه برا من اصلا بهم توجهی نداره

کلینیک زیبایی تو تهران بدون تبلیغات میشناسین بگین
[QUOTE=241754166]منم خیلی همو دوس داریم  پولداره  از ما سرتره  خوشتیپ همه چی تموم &nb ...

پس ولش کن 

من زیاد دیدم از اینا 

به ضررته

مال من خیلی پیگیره ولی اصلا ادم شادی نیس نمیخنده 

وااااااآی 

تمام مغزم باعاش درد میکنه 

از این به بعد برا خودم زندگی میکنم   
منم خیلی همو دوس داریم  پولداره  از ما سرتره  خوشتیپ همه چی تموم  فقط اخلاقش ...

فقط اخلاقش بده رو خوب اومدی... مهم همین اخلاقه دیگه تا آخرعمر باید تحمل کنی

خواهش میکنم با تاپیک های سرکاری مخ ماروکارنگیرین
فقط اخلاقش بده رو خوب اومدی... مهم همین اخلاقه دیگه تا آخرعمر باید تحمل کنی

خیلی بده اصلا نمیخنده 

واااای ....یعنی این بشر به خدی ماتم زدس همیشه انگار چی شده 


از این به بعد برا خودم زندگی میکنم   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز