m4mmm مدیر عضویت: 1399/03/09 تعداد پست: 17387 عنوان ف اا ل | مشاهده متن کامل بحث + 1689 بازدید | 229 پست بچها برای سرگرمی براتون کارت میکشم ببینید درسته یا نه نمیدونم درسته یا نه میخوام ببینم شما نیتتون رو بگید بگین دعاتون کنم هرموقع خواستین♡.توی تاپیک هایی ک میخوان واسشون دعا کنید من رو تگ کنید. شما هم اگه دوست داشتید دعام کنید♥️♥️ 1401/03/30 | 14:32 5 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
خدایاشکرتتتتت عضویت: 1400/09/08 تعداد پست: 3403 میشه اسی از من را بگیریدوسم داره یانه میاد خاستگاریم؟اگه میاد کی 😅🥰
ساینانفسم عضویت: 1396/08/30 تعداد پست: 745 گفتم نیتتون رو بگید شغلم تا پایان تیر درست میشه الهی و ربی من لی غیرک
roya_4660 عضویت: 1400/10/07 تعداد پست: 844 سلام من تابحال امتحان نکردم نمیدونم درسته یا نه خوب برای اولین بار شما بگو
عاشق_عشقم عضویت: 1400/08/15 تعداد پست: 3977 عزیزم توروخدا منو بگو لطفا شوهرم کی خبرمو میگیره عقدیم ولی انگار بود نبودم براش مهم نیس آرزوهام مردن🙂
کنارم_بمون_برای_همیش عضویت: 1400/06/13 تعداد پست: 4148 بله انگار زیاد بهش توجه میکنید یا پیگیری میکنید درسته؟ کی ماشینیو که دوس دارم میخریم
banooojanam عضویت: 1401/02/18 تعداد پست: 3169 اسمم شیرین بااونی که میخوام آشتی میکنم یانه اگه آره کی خدایا کاش خودت بغلم کنی قول میدم دیگه هیچی ازت نخوام🥲
m4mmm مدیر استارتر عضویت: 1399/03/09 تعداد پست: 17387 با اینی که هستم که ازدواج میکنم؟ خانوادش کی راضی میشن؟ عزیزم ازدواج میکنی باهاش و یه خبر خوب میشنوی یا ازش هدیه میگیری بگین دعاتون کنم هرموقع خواستین♡.توی تاپیک هایی ک میخوان واسشون دعا کنید من رو تگ کنید. شما هم اگه دوست داشتید دعام کنید♥️♥️
royal00 عضویت: 1401/03/22 تعداد پست: 1840 ماهای پاییز صحبتش میشه ببخشید میشه اینم برام بگید یه خواستگار سنتی داشتم اول خواهرش امودن پسندیدن ولی بعدش خبری نشد میشه کارت بکشید ببنید علت چی بوده؟
khnomlar عضویت: 1401/01/30 تعداد پست: 658 گفتم نیتتون رو بگید بامادروپدرشوهرم زندگی میکنم؟ میشه برای آرامش وحاجت دلم یه صلوات بفرستی
mahsakameli عضویت: 1396/12/18 تعداد پست: 1249 برای منم بی زحمت میگیرید ببینید امسال ازدواج دارم؟ "و تو در پناه خدایی و او هیچ وقت دیر نمیکند"
avabaran عضویت: 1399/06/05 تعداد پست: 7844 آزمونمو قبول میشم ؟قراره جوابش بیاد با چطور ادمی ازدواج میکنم و از چ طریقبرات دعا میکنم♥️♥️♥️ ای فلک... آسودگی در سرنوشت ما نبود...