2777
2789
عنوان

میگرن شدید

155 بازدید | 19 پست

بچه ها من میگرنم شدیده به حدی که باید آمپول بزنم قرص افاقه نمیکنه الان باز گرفته راه حلی میدونید انجام بدم ساکت شه ؟تو خونه آمپول ندارم 

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ماساژ.. حمام... بگیر بخواب...  قرص استامنوفن.  وای که خیلی بده... گوشی خودش بیشتر میکنه ...

هیچ قرصی ساکت نمیکنه الان گوشی میزارم کنار استامینوفن امتحان کردم

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔

صورتت رو باآب یخ بشور یا یه مقداریخ بریز توی یه نایلون بزار روی قسمتی از سرت که درد میکنه 

میشه برای شفای پدرم و حل مشکلاتم یه صلوات یا حمد شفا بخونید  اللّهمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَهَ وَ ابیها وَ بَعلِها و بَنیها وَ السِّرِ المُستَودَعِ فیها بِعَددِ ما احْاطَ بِه عِلْمُکَ.                                               ان شاءالله خیر و برکتش به زندگی خودتون برگرده

فقط سوماتریپتان

این قدر نگوییم باید به عقاید هم احترام بگذاریم    آنچه قابل احترام است حقایق است نه عقاید...!!   هیچ عقیده ای محترم ومقدس نیست    زیرا می‌تواند ریشه در جهل وخرافه ودروغ داشته باشد...میتواند گفتمانی از داعش یا شری سازمان یافته باشد...احترام به بسیاری از عقاید می‌تواند توهین آشکار به شعور خودمان باشد...!
هیچ قرصی ساکت نمیکنه الان گوشی میزارم کنار استامینوفن امتحان کردم

ببند سرت... وای که قبلا منو می‌گرفت 

.. 

این آمپول ها تقویتی و قرص ها تقویتی خوبه فکر کنم.. واسه اینکه سردرد نشی. مولتی ویتامین ها بخر بخور همیشه. 

تقویت بشی 

بخوابی سردردت بهتر نمیشه؟

میشه برای شفای پدرم و حل مشکلاتم یه صلوات یا حمد شفا بخونید  اللّهمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَهَ وَ ابیها وَ بَعلِها و بَنیها وَ السِّرِ المُستَودَعِ فیها بِعَددِ ما احْاطَ بِه عِلْمُکَ.                                               ان شاءالله خیر و برکتش به زندگی خودتون برگرده

از چی میگرن گرفتی؟  چه اتفاقی باعث این شد که  این مریضی بگیری

ارثیه از ۹ سالگی دارم استفراغ هم همراهش هست

بعد بچه که بودم از دردش سرمو میکوبیدم به دیوار خیلی درد میکرد الان همینه ولی وسایل میشکنم

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
صورتت رو باآب یخ بشور یا یه مقداریخ بریز توی یه نایلون بزار روی قسمتی از سرت که درد میکنه 

یه بار اینکار انجام دادم گلاب به روت بدتر شد استفراغ کردم

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز