2777
2789
عنوان

سوال

72 بازدید | 7 پست

سلام. ده روز پیش گفت گوشیش مشکل پیدا کرده و باید فلش شه. واتساپشو پاک کرد. چند روزه بهش دارم زنگ می زنم. همش می گه "مشترک مورد نظر در دسترس نیست. تماس شما از طریق پیامک اعلام می شود". کسی می دونه چرا اینجوری می گه؟ نگرانم. گوشی هم که خراب شه مگه این همه طول می کشه؟ یعنی خاموشه؟

عزیزم خیلی ببخشید ولی فک میکنم سرکارت گذاشته وگرنه تاالان یه خبری از خودش بهت میداد به این آدما دل ن ...

خب پس چرا می گه در دسترس نیست و اینا. یعنی چی واقعا. اصلا چرا باید سر کارم بذاره 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خب پس چرا می گه در دسترس نیست و اینا. یعنی چی واقعا. اصلا چرا باید سر کارم بذاره 

وقتی سیم کارتو از گوشیت در میاری اینجوری میگه تو بگو چیکارته؟؟رفیفته؟؟؟اگه رفیقته پیچوندت

من سخت نمی گیرم....سخت است جهان بی تو!!
خوب دیگه یعنی سیم کارتشو عوض کرده واتساپش ام که گفتی پاک کرده یعنی پیچوندت یه سیم کارتهای دیگه خریده ...

آخه چه لزومی داره بگه گوشیش خراب شده و باید فلش شه. یعنی نمی تونست بی خبر یهو بره. بدون اینکه بپیچونه؟ 

آخه چه لزومی داره بگه گوشیش خراب شده و باید فلش شه. یعنی نمی تونست بی خبر یهو بره. بدون اینکه بپیچون ...

خوب باید یه بهونه ای بیاره دیگه بعد بپیچونه بعضیا اینطورین

من سخت نمی گیرم....سخت است جهان بی تو!!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دلم گرفته

_m_s_ | 5 ثانیه پیش
2791
2779
2792