2777
2789
عنوان

خواهرم

247 بازدید | 21 پست

جلوی جمع بچمو محکم زد و دعوا کرد چون که دخترم بهش گفت ناخنات بد رنگه من دوست ندارم😐😐😐

ایرانم .من یک مادر معمولی و تقریبا تجربه دارم. سوالی داشتید در خدمتم فقط اگه سوال داشتید وگرنه که آقایون مزاحم نشن😄.ما هیچ تر از هیچ پی هیچ دویدیم ، جز هیچ در این هیچ دگر هیچ ندیدیم.و ما ریشه های تنیده از امیدیم..🦋فاطمه زهرا قند ۳ سالم،🍒 امیر علی قهرمان۶ سالم 🍒، زینب پرنسس ۹ سالم🍒 ،مهرسام و نهال فرشته های آسمانیم. 😔 کاربری قبل از ۱۴۰۳ دست ۳ نفر بوده❗️

چند سالشه خاهرت و بچت؟ 

دخترم شش سالشه خواهرم بیست و هفت

ایرانم .من یک مادر معمولی و تقریبا تجربه دارم. سوالی داشتید در خدمتم فقط اگه سوال داشتید وگرنه که آقایون مزاحم نشن😄.ما هیچ تر از هیچ پی هیچ دویدیم ، جز هیچ در این هیچ دگر هیچ ندیدیم.و ما ریشه های تنیده از امیدیم..🦋فاطمه زهرا قند ۳ سالم،🍒 امیر علی قهرمان۶ سالم 🍒، زینب پرنسس ۹ سالم🍒 ،مهرسام و نهال فرشته های آسمانیم. 😔 کاربری قبل از ۱۴۰۳ دست ۳ نفر بوده❗️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وااااااااا خیلی ببخشید خواهر شما هم مثل بچس 

دقیقا خیلی بد رفتاری میکنه

ایرانم .من یک مادر معمولی و تقریبا تجربه دارم. سوالی داشتید در خدمتم فقط اگه سوال داشتید وگرنه که آقایون مزاحم نشن😄.ما هیچ تر از هیچ پی هیچ دویدیم ، جز هیچ در این هیچ دگر هیچ ندیدیم.و ما ریشه های تنیده از امیدیم..🦋فاطمه زهرا قند ۳ سالم،🍒 امیر علی قهرمان۶ سالم 🍒، زینب پرنسس ۹ سالم🍒 ،مهرسام و نهال فرشته های آسمانیم. 😔 کاربری قبل از ۱۴۰۳ دست ۳ نفر بوده❗️

تو هم ماست وایسادی و هیچی نگفتی؟

جزا گفتم و از مهمونی هم رفتم

ایرانم .من یک مادر معمولی و تقریبا تجربه دارم. سوالی داشتید در خدمتم فقط اگه سوال داشتید وگرنه که آقایون مزاحم نشن😄.ما هیچ تر از هیچ پی هیچ دویدیم ، جز هیچ در این هیچ دگر هیچ ندیدیم.و ما ریشه های تنیده از امیدیم..🦋فاطمه زهرا قند ۳ سالم،🍒 امیر علی قهرمان۶ سالم 🍒، زینب پرنسس ۹ سالم🍒 ،مهرسام و نهال فرشته های آسمانیم. 😔 کاربری قبل از ۱۴۰۳ دست ۳ نفر بوده❗️

دمت گرممممممم ایوللللل خوشم اومدددددد مامانت اینا چیزی نگفتن؟

مامانم اینا هم گفتن

ایرانم .من یک مادر معمولی و تقریبا تجربه دارم. سوالی داشتید در خدمتم فقط اگه سوال داشتید وگرنه که آقایون مزاحم نشن😄.ما هیچ تر از هیچ پی هیچ دویدیم ، جز هیچ در این هیچ دگر هیچ ندیدیم.و ما ریشه های تنیده از امیدیم..🦋فاطمه زهرا قند ۳ سالم،🍒 امیر علی قهرمان۶ سالم 🍒، زینب پرنسس ۹ سالم🍒 ،مهرسام و نهال فرشته های آسمانیم. 😔 کاربری قبل از ۱۴۰۳ دست ۳ نفر بوده❗️

بمظرم بايد ميزدي لهش ميكردي مريضه مگه بچه رو بخاطر ناخن ميزنه؟ 

فقط اينو ميدونم تا خدا نخواد نميشه.🌹🙏🏻بعد از دوتا سقط سومين بچم با سركلاژ تو شكممه خدايا خودت سالم نگهش دار🙏🏻😭يه صلوات براش بفرستيد لطفا🌹
بمظرم بايد ميزدي لهش ميكردي مريضه مگه بچه رو بخاطر ناخن ميزنه؟ 

چکارش کنم خیته شدم از دستش یکبار هم سر دخترم رو شکست

ایرانم .من یک مادر معمولی و تقریبا تجربه دارم. سوالی داشتید در خدمتم فقط اگه سوال داشتید وگرنه که آقایون مزاحم نشن😄.ما هیچ تر از هیچ پی هیچ دویدیم ، جز هیچ در این هیچ دگر هیچ ندیدیم.و ما ریشه های تنیده از امیدیم..🦋فاطمه زهرا قند ۳ سالم،🍒 امیر علی قهرمان۶ سالم 🍒، زینب پرنسس ۹ سالم🍒 ،مهرسام و نهال فرشته های آسمانیم. 😔 کاربری قبل از ۱۴۰۳ دست ۳ نفر بوده❗️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز