2777
2789

عزیزم شما مشاور هستین ؟؟

فقط 12 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

میشه برای سلامت جنینم و زایمان راحتم یه صلوات بفرستید❤️انشالله حاجت روا بشید 🥹♥️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اگه سوال بپرسیم همین جا جواب میدین

خیلی دیر متوجه میشویم ک دوستان زیادی نداریمـــ ـفقط ادمای زیادی رو می شناسیمـــ...                         🥀🥀🥀🥀💔💔                                                   پرنده ای کهــ  رفت بگذارد برود....💔                                  هوای سرد بهانهــ است    ....                                  هوای دیگــری بهــ سر دارد🥀💔
بله گلم 

من دخترم 11 سالشه و ی پسر 7 سالهـ هم دارم 

اما نمیدونم چرا احساس میکنم اونجوری ک باید نمیتونم ب دخترم محبت کنمـ و بهش نزدیک بشم وخیلی عذاب وجدان دارم و احساس میکنم مادر خوبی نیستم براش با اینکه این حس و نسبت ب پسرم ندارم و فک میکنم پسرمو بیشتر دوست دارم 

دخترم خیلی سرزبون داره و خیلی هم مغرور 

اگه دعواش کنم خیلی کم پیش میاد ک معذرت خاهی کنه  این خیلی منو ناراحت میکنه 

و خیلی هم پرخاشگر هستش و هر کی بهش حرفی بزنه همون لحظه جوابشون و میده ومن نمیدونم رفتار درست با دخترم چیه و چطور باهاش رفتار کنمـ

همسرم خیلی بهش محبت میکنه همه مناسبت ها براش کادو میخره و دوست داره ک بوسش کنه بره بغلش ولی دخترم خیلی ازش فاصله میگیره 

خیلی دیر متوجه میشویم ک دوستان زیادی نداریمـــ ـفقط ادمای زیادی رو می شناسیمـــ...                         🥀🥀🥀🥀💔💔                                                   پرنده ای کهــ  رفت بگذارد برود....💔                                  هوای سرد بهانهــ است    ....                                  هوای دیگــری بهــ سر دارد🥀💔
من دخترم 11 سالشه و ی پسر 7 سالهـ هم دارم  اما نمیدونم چرا احساس میکنم اونجوری ک باید نمیتونم ...

عزیزم این بخاطر اینکه که رفتار شما باهاش خوب نیست 

و دخترت خودش رو لایق دوست داشته شدن نمی‌بینه 

تلگرام دارین ؟تا براتون فایل بفرستم ؟

عزیزم این بخاطر اینکه که رفتار شما باهاش خوب نیست  و دخترت خودش رو لایق دوست داشته شدن نمی‌بین ...

بله میشه درخاستم و قبول کنید

خیلی دیر متوجه میشویم ک دوستان زیادی نداریمـــ ـفقط ادمای زیادی رو می شناسیمـــ...                         🥀🥀🥀🥀💔💔                                                   پرنده ای کهــ  رفت بگذارد برود....💔                                  هوای سرد بهانهــ است    ....                                  هوای دیگــری بهــ سر دارد🥀💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز