2789
عنوان

لاغری

99 بازدید | 11 پست

سلام بچه ها کی آلفا اسلیم خورده من خیلی بی‌قرارم وزنم 61هست باسن و رانم چاقه بقیه جاهام خیلی لاغره ده روزه میخورم اظطراب منو کشته چیکار کنم یک روز در میان بخورم

برای لاغری میخوری ؟؟؟؟ 

اره دوازده روزه میخورم دو کیلو کم کردن ولی قلبم تند میزنه بی حال میشم میگم یه روز در میان بخورم اثرش می‌ره آخه پایین تنه ام خیلی اذیتم می‌کنه نمی‌خوام باسنم معلوم باشه


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه من وقتی گرفتم که وزنم شصت و پنج بود خیلی کم کرده بودم نباید می‌گرفتم 

من می‌خوام بشم پنجاه و هشت یا هفت بعدش اصولی میخورم اگه دیدم میرم بالا میگن جی سی خوبه خیلی لاغر می‌کنه اما نمی‌دونم آلفا منو خیلی ترسوند بعدش خوندم همون علایم رو تو جاهای دیگه معتاد می‌کنه دیدم منم این علایم رو دارم همینجوری انداختم کیسه زباله اگه دیدم وزنم دوباره میخواد بره بالا که نمی‌خوام حتما جی سی میگیرم 

من می‌خوام بشم پنجاه و هشت یا هفت بعدش اصولی میخورم اگه دیدم میرم بالا میگن جی سی خوبه خیلی لاغر می‌ ...

جی سی خیلی گرونه

خب تو که وزنت پایینه و‌ خوبی دیگه واسه چی میخوای کمتر بشی

جی سی خیلی گرونه خب تو که وزنت پایینه و‌ خوبی دیگه واسه چی میخوای کمتر بشی

میدونی گفتم اگه رسیدم به وزن ایده الم دیدم نمیتونم نگه دارم یک روز در میان میخورم قرص رو که استخدام رو ببنده تا وقتیکه بدنم به نخوردن عادت کنه شاید هم نخریدم تجربه ده روزه که دارم میترسم 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز