2777
2789
عنوان

دوغ

164 بازدید | 11 پست

چندروزیه معتاد دوغ خوردن شدم انگار وقتی میخورمشا دلم خنک میشه انگار عطش دارم 😐نمیدونم چرا اینجور شدم فقط دلم میخواد دوغ بخورم با یخ زیادی

قشنگ‌ترین تعریفی که از تعهد وجود داره، اینه که اگر یه نفر رو قلبا و با تمام وجود دوست داشته باشی،تعهد آسون‌ترین چیزیه که می‌تونی بهش بدی. چون هیچکس جز اون به چشمت نمیاد، و هیچکس نمی‌تونه به اندازه‌ی اون آدم برات زیبا، مهربون، و کامل باشه …‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تو بابامی که اومده سایت😬😬

😂.

قشنگ‌ترین تعریفی که از تعهد وجود داره، اینه که اگر یه نفر رو قلبا و با تمام وجود دوست داشته باشی،تعهد آسون‌ترین چیزیه که می‌تونی بهش بدی. چون هیچکس جز اون به چشمت نمیاد، و هیچکس نمی‌تونه به اندازه‌ی اون آدم برات زیبا، مهربون، و کامل باشه …‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎
مال گرماست  شربت خاکشیر یا تخم شربتی بخور توش آبلیمو بریز برای رفع عطش خیلی خوبه

اره فک کنم.بعد منم تو شهرای جنوبی زندگی میکنم .

اتفاقا تابستونا همیشه آماده دارم شربت خاکشیر

قشنگ‌ترین تعریفی که از تعهد وجود داره، اینه که اگر یه نفر رو قلبا و با تمام وجود دوست داشته باشی،تعهد آسون‌ترین چیزیه که می‌تونی بهش بدی. چون هیچکس جز اون به چشمت نمیاد، و هیچکس نمی‌تونه به اندازه‌ی اون آدم برات زیبا، مهربون، و کامل باشه …‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎
منم ی هفته پشت سر هم هی میخوردم تا دیگه دلم نیومد بخرم    


 جونم‌حال میاد بخدا انگار مس  ت میشم

قشنگ‌ترین تعریفی که از تعهد وجود داره، اینه که اگر یه نفر رو قلبا و با تمام وجود دوست داشته باشی،تعهد آسون‌ترین چیزیه که می‌تونی بهش بدی. چون هیچکس جز اون به چشمت نمیاد، و هیچکس نمی‌تونه به اندازه‌ی اون آدم برات زیبا، مهربون، و کامل باشه …‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎
شرق الان عین جهنم از بس گرمه جنوب ک دیگه بدتره😑

اره دیگه کم کم‌رسیده ۴۹ ۵۰ 


قشنگ‌ترین تعریفی که از تعهد وجود داره، اینه که اگر یه نفر رو قلبا و با تمام وجود دوست داشته باشی،تعهد آسون‌ترین چیزیه که می‌تونی بهش بدی. چون هیچکس جز اون به چشمت نمیاد، و هیچکس نمی‌تونه به اندازه‌ی اون آدم برات زیبا، مهربون، و کامل باشه …‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز