2777
2789
عنوان

خودکشی

| مشاهده متن کامل بحث + 796 بازدید | 55 پست

خیلی اون موقع ها تو فشار و عذاب روحی بودم  میخوای یه تغییری رخ بده اما جز بدتر شدن انگار قرار نیست اتفاقی بیفته

یبار راهی بیمارستان شدم تا مدتها از قرص خوردن معمولی برای سردرد یا خواب عمیق وحشت داشتم

به افتخار خودم که  حتی در دنیای مجازی هم تنهام😘

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

موافقم کسی ک تصمیم داره خودشو بکشه جوری مصمم هست ک از قطعی ترین راه مثل سیانور استفاده میکنه و اونم ...

بعضیام مصمم هستن تو تصمیمشون ولی قسمت نمیشه منم خودم بیهوش شدم ولی نمردم حتی درا رو قفل کرده بودم بیدار شدم بیمارستان بودم 

مادر شوهرم چون پدرشوهرم رفت خونه برادرش اینو نبرد برداشته بود وایتکس خورده بود خواهر شوهرم زنگ زده ب ...

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂مادر شوهرت نمیخواد بمیره فقط میخواد عذاب بده بقیه رو ولی الانم ک دسش رو شده دگه چرا معده بدبختشو عذاب میده😂

😂😂😂😂😂بچه دو ساله هیچیش نشده اونم ی لیوان بزرگترا ک قویترن پس دووم میارن 

والا من یادمه اون زمان یک دوستی داشتم خیلی افسرده بود از اونم وایتکس رو یاد گرفتم جوگیر شدم😐 اون خورد رفت مراقبت های ویژه چن روزم بستری بود ولی من هیچ مرگم نزد🤣

دلتو.بسپار.به.اون.بالایی.همه.چی.اوکی.میشه.
من هر ثانیه فکر میکنم از همه راه ها میترسم اگه یه اسلحه داشتم خیلی خوب بود یه تیر و خلاص..

عزیزم به اون دنیا فکر کردی من با ی خانومی ک اورده بودن برنامه زندگی پس از زندگی صحبت کردم قسم میخورد ک اون دنیایی هست و از تجربیاتش گفت اونم با خودکشی رفته بود کما و گفت ک اونقدر درد خودکسی،سنگینه ک هر ثانیه پشیمونی ک چرا بخاطر اون مشملات کوچیک خودمو دچار عذاب ب این بزرگی کردم.گفتش ک وقتی روحت جدا میشه از بدنت ب اگاهی میرسی و مشکلات گذشتت برات اتدازه ی سر سوزنم ب نظر نمیان بعدش تو میمونی و ی دنیا غم ناشی از خودکشی 

والا من یادمه اون زمان یک دوستی داشتم خیلی افسرده بود از اونم وایتکس رو یاد گرفتم جوگیر شدم😐 اون خو ...

ببین خب اره ممکنه ب مراقبت ویژه هم برسی ولی مرگ گمون نکنم وایتکس ی تهدیده وگرنه برای مُردن بدرد نمیخوره😂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز