میرم حالا که دوسم داری و ابراز نمیکنی
میرم حالا که درکی ازم نداری
میرم حالا که غرورت مهم تر از منه
میرم حالا که فقط از ابراز علاقه کردن نگاه کردنشو بلدی
میرم حالا که فکر میکنی نمیخوامت
میرم حالا که دروغ بهم گفتی و چون ناراحت شدم حرفای بدی بهت زدم
میرم وقتی مشکل خانوادگیت همچیتو گرفته ک نمیتونی دو دقیقه با من صحبت کنی
میرم چون بی رحمم، چون اگه بهم توجه نکنی همچی کنسله!
اگه اینجوریه میرم و میگذرم ازت...