2777
2789
عنوان

شوهرم گیر میده

738 بازدید | 16 پست

سلام. منو نامزدم چند سالی هست باهم درارتباطیم و خیلی همو دوست داریم. ولی متاسفانه خانواده هامون عقایدشون باهم فرق داره. از یه شهر هستیم ولی اونا خیلی مذهبی ان و ما خیلی مذهبی نیستیم. حتی خانوادم بی چادر و راحت میرن بیرون ولی خانواده نامزدم خیلی رواین چیزاحساسن. منم بخاطر حرف نامزدم دیدم خیلی دوست داره چادری باشم چادر سرم کردم و الانم خوشحالم بابت انتخابم. ولی مشکل اینجاست که خیلی بهم گیر میده تازیگا. حتی عروسی میخوام برم میگه خیلی ارایش نکن فقط رژ و کرم بزن. بیرون با دوستام میرم میگه نامحرم نبین .اخه مگه میشه ادم چشمشو ببنده؟! با اقوام هم میگه اصلا باپسراشون حرف نزن و اینا. میخواستم ببینم بنظرتون چیکار کنم که اوکی شه شرایط. لطفا نگید از هم جداشین چون هیچ کدوممون طاقت دوری از همو نداریم. یه سری سیاست بگین اوکی کنم شرایطو منم راحت باشم. لطفا

ای ام بی سیاست

وارﺩ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻧﻪ ﺷﺪﻡ ﻭ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺑﻮﺩﻡ ﺗﺎ ﻧﺴﺨﻪ‌ﺍﻡ ﺭﺍ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺩﻫﻨﺪ👀.ﻓﺮﺩﯼ ﻭﺍﺭﺩ ﺷﺪ ﻭ ﺑﺎ ﻟﻬﺠﻪ‌ﺍﯼ ﺳﺎﺩﻩ ﻭ ﺭﻭﺳﺘﺎﯾﯽ ﭘﺮﺳﯿﺪ:ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺳﯿﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﯾﻦ؟ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﺑﺎ ﻟﺤﻨﯽ ﺗﻤﺴﺨﺮ ﺁﻣﯿﺰ ﭘﺮﺳﯿﺪ:😏ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺳﯿﻤﺎﻥ؟ ﺑﻠﻪ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯾﻢ.ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺗﯿﺮ ﺁﻫﻦ ﻭ ﺁﺟﺮ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﻡ ﺣﺎﻻ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺸﻮ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﯾﺎ ﺧﺎﺭﺟﯽ؟ﺍﻣﺎ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ ﺧﺎﺭﺟﯿﺶ ﮔﺮﻭﻧﻪ ﻫﺎ. ﻣﺮﺩ ﻧﮕﺎﻫﺶ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﺎﻧﺶ ﺩﻭﺧﺖ ﻭ ﺁﻧ‌ﻬﺎ ﺭﺍ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﮔﺮﻓﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ:ﺍﺯ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺎﺭﮔﺮ ﺳﺎﺧﺘﻤﻮﻥ ﺷﺪﻡ ﺩﺳﺘﺎﻡ ﺯﺑﺮ ﺷﺪﻩ، ﻧﻤﯽ‌ﺗﻮﻧﻢ ﺻﻮﺭﺕ ﺩﺧﺘﺮﻣﻮ ﻧﺎﺯ ﮐﻨﻢ🤗…ﺍﮔﻪ ﺧﺎﺭﺟﯿﺶ ﺑﻬﺘﺮﻩ، ﺧﺎﺭﺟﯽ ﺑﺪﻩ.ﻣﺘﺼﺪﯼ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻧﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺭﻭﯼ ﻟﺒﺎنش ﯾﺦ ﺯﺩ🙃…ﭼﻪ ﺣﻘﯿﺮ ﻭ ﻛﻮﭼﮏ ﺍﺳﺖ ﺁﻥ ﮐﺴﯽ ﻛﻪ ﺑــﻪ ﺧﻮﺩ ﻣﻐـ🚶🏻‍♀️ـﺮﻭﺭ ﺍﺳﺖ!ﭼﺮﺍ ﻛﻪ ﻧﻤﯽ‌ﺩﺍﻧﺪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺑﺎﺯﯼ ﺷﻄﺮﻧﺞ، ﺷﺎﻩ ﻭ ﺳـﺮﺑﺎﺯ ﻫـﻤﻪ ﺩﺭ ﯾﮏ ﺟﻌﺒﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﯽ‌ﮔﯿﺮﻧﺪ.😉 جایگاه شاه و گدا، دارا و ندار قبر اسـت…👩‍🦯تقواست کـه سرنوشت ساز اسـت💌 برای رسیدن بـه “کبریا” باید نه کبر داشت نه ریا💔💔

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

الان با پیشنهاد جدایی وارد میشن🧞

زدم فریاد خدایا این چه رسمیست رفیقان را جدا کردن هنر نیس رفیقان قلب انسانن خدایا بدون قلب چگونه می‌توان زیست💔رفیق جان، روزهای خوب تـوی راهن.قـرار نیست که همیشه صبح رو با قلب شکسته و پر غم از خواب بیدار بشی؛🍃 خدایا منظوره من از اینکه 'هوامو داشته باش' این نیس که فقط اکسیژن برسونی یکم خلاقیت آخه قربونت برم... شیطون رو ببین چه پیشنهادهایی میده😂😂😂،،،،،به امید روزی که حال مردممون خوب بشه🖤دوباره بخندیم یه روز خوب میاد🙂 جدیدا ناتوانی جنسی پیدا کردم......تو هر مغازه ای میرم توان  خریدن هیچ جنسی رو ندارم🤪🥴‏بیا واقع‌بین باشیم، اگه دیر جوابتو میده و به زور یه حالی ازت میپرسه، مطمئن باش به حرف زدن باتو علاقه ای نداره، وگرنه کیه که این روزا گوشیش دستش نباشه؟😂😁 ‏یه سیب از درختش کندن خوردن داره دهنمونو سرویس میکنه...بعد تو امید داری بری تو باغش بخوری و بخوابی و با حوریاش ور بری؟؟؟بــییییییااااااااه 👍👍👍رفتم سونوگرافی از مجاری کلیوی تو گزارشش نوشته مثانه پر از ادرار است خب اینو از خودم میپرسیدید بتون می‌گفتم انتظار داشتید تو مثانه ماءالشعیر باشه؟😂 حماقت نکن!😠 همین دیگه... خیلی باکلاس بود... بذار یه بار دیگه بگم 😂حماقت نکن! 😑☝️😐 دوست دارم بگم ویتامین ۳۰ تو بگو (ث یا c) کاری به ویتامینای من نداشته باش 😒😒

اسی بکش بیرون از این رابطه...چندسال اولش قشنگه..بعدش خسته میشی،افسرده میشی

✌🏻 از هر آدمی به اندازه شعورش توقع داشته باشین ✋🏻🥲       حداقل اینطوری ،کمتر عذاب میکشین... چون ما به هررررکی پرو بال دادیم،پرواز کرد🕊️ از اون بالا رید💩 روی سرمون!!                          ❌اگه مخالف حرف منی🤔لازم نیست ،ریپلی کنی❌و نظرتو به من تحمیل کنی!! نظر من همینه ک برای اسی نوشتم..              نظر من برای تو نیست،به خودت نگیر   ✌🏻😏                                                                                                    ❌❤️میشه ازت خواهش کنم برام 🖤 1دونه یا هرچندتا دوست داری عزیزم 🖤برام  سوره کوثربخونی😢🌼🥰🖤 بِسْمِاللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم❤️إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ ﴿١❤️﴾ فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ ﴿❤️٢﴾ إِنَّ شَانِئَکَ هُوالأبْتَرُ ﴿❤️٣﴾                                            
اسی بکش بیرون از این رابطه...چندسال اولش قشنگه..بعدش خسته میشی،افسرده میشی

نه خیلی دوسم داره ثابت شده بهم.اصلا حرف جدایی نمیخوام بزنم. بهش گفتم یه روزی از دستم میدی با این رفتارات میگه من چون دوست دارم دوس دارم همه چیت مال خودم باشه. 

نه خیلی دوسم داره ثابت شده بهم.اصلا حرف جدایی نمیخوام بزنم. بهش  گفتم یه روزی از دستم میدی با ا ...


خب این حرفا طبیعیه اولش ...من بودم تو همچین رابطه ای!!

اینجور آدما مریضن، کم کم بدترم میشن..

بزار خرش بگذره از پل ،و عقد کنین ،بعد ببین که دیگه اجازه نمیده بری بیرون از خونه تنها


✌🏻 از هر آدمی به اندازه شعورش توقع داشته باشین ✋🏻🥲       حداقل اینطوری ،کمتر عذاب میکشین... چون ما به هررررکی پرو بال دادیم،پرواز کرد🕊️ از اون بالا رید💩 روی سرمون!!                          ❌اگه مخالف حرف منی🤔لازم نیست ،ریپلی کنی❌و نظرتو به من تحمیل کنی!! نظر من همینه ک برای اسی نوشتم..              نظر من برای تو نیست،به خودت نگیر   ✌🏻😏                                                                                                    ❌❤️میشه ازت خواهش کنم برام 🖤 1دونه یا هرچندتا دوست داری عزیزم 🖤برام  سوره کوثربخونی😢🌼🥰🖤 بِسْمِاللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم❤️إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ ﴿١❤️﴾ فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ ﴿❤️٢﴾ إِنَّ شَانِئَکَ هُوالأبْتَرُ ﴿❤️٣﴾                                            

عزیزم ،شما شرایط مذهبیتون کاملا باهم تفاوت داره وهمین مشکل زاست،یاشما باید مثل ایشون مذهبی بشید ویا ایشون مثل شما غیر مذهبی ،هردو باهم نمیشه ،اگر شما واقعا نمیتونید قید وبند مذهب را انجام دهید وحس افسردگی میکنید ،وایشون نمیتوانند مثل شما باشد ،پس باید جدا بشید ،چون چند سال اول را به خاطر هم تحمل میکنید ولی ،کم کم از هم طلبکار میشید وحس سر خوردگی بهتون دست میده ،باز فکر خودتون رو بکنید اگر نامزدتون اینقدر براتون ارزش داره که قید همه چی رو بدون منت بزنید ،باهم ازدواج کنید وگرنه سوهان روح هم نشوید ،

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز