2777
2789
عنوان

امروز رفت...

128 بازدید | 7 پست

رفت.. 

به همین راحتی🙂💔

حتی حاضر نشد باهام بیاد بیرون مگه چقدر اذیتش کرده بودم؟ که اینقدر ازم متنفر بود؟ نگام میکرد بیشتر از همیشه ولی رفت...


بگین دعاتون کنم هرموقع خواستین♡.توی تاپیک هایی ک میخوان واسشون دعا کنید من رو تگ کنید. شما هم اگه دوست داشتید دعام کنید♥️♥️

فدای سرت 

خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد خواهان کسی باش که خواهان تو باشد 

زندگی ادامه داره 

به چشم یه تجربه بهش نگاه کن

هیچ وقت سعی نکن کسی رو با التماس وبه زور نگه داری ،میگه میخام برم ،بگو به سلامت 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شاید قسمت هم نبودید یا موندنش به نفعتون نبود 

می گذره غصه نخور🥺💔

نیلوفر🪷 و اگر بر تو بندد همه ره ها و گذر ها. ره پنهان بنماید که کس آن راه نداند. ✍️مولانا جلال الدین بلخی

لیاقتت رونداشته.اون باخته چون کسی رواز🤚داده که دوستش داشته

ن تو.چون اون تورودوست نداشت پس اون باخته ن تو غصه نخور

خدایابخاطرگناهانم من روببخش. زورم به صدتا دختری که نگات میکنن میرسه ولی زورم به اونی که تو نگاش میکنی نمیرسه.میگن با کسی که عاشق بوده وارد رابطه نشو باهاش وسط بهشت باشی صدای عشقشو از جهنم بشنوه میذاره میره

اخ اخ. 

امروز چرا همه دلشون شکسته عین من.

دیشب بعد از دوسال کلنجار با خودم به کسی که دوستش داشتم پیام دادم و همه حالتای بد رو درنظر گرفتم حتی برای اینکه بهم فحش بده خودمو اماده کرده بودم.

اون کلا حتی پیامو سین نزد.

حس میکنم بدجور خورد شدم...

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز