2777
2789
عنوان

آخه چراخب😢!

88 بازدید | 7 پست

بچه ها من 17سالمه و خط لبخند دارم😐

صورتم داره چروک میشه

لکم جدیدا داره میشه چیکارش کنم

ضدآفتابم استفاده میکنم!

شما استفاده میکنین؟

یه راه حلیییییییییی بگیدددددددددددددددددددددددددددددددددد


لطفا کرمای شیمیای نباشه چون اصلا حوصله ندارم به پوستم بزنم آخه یچی رو خوب میکنه یه عیب دیگه میاره😐

چن ماهه ماسک خریدم ولی فقط یبار استفادش کردم درصورتی که ماسک خونگیو هفتگی میزارم

خط لبخند که طبیعیه😑

0ناشنوا باش وقتی از محال بودن آرزوهایت سخن میگویند:)آبی💙💎🍃 I Purple you💜💫 نذارید رویاهاتون رویا باقی بمونه! خدایا شکرت که می تونم هرچیزی که میخوام رو بدست بیارم💕هرگز بخاطر این که دیگران تو را بپذیرند، تغییر نکن!✨دو راه برای زندگی وجود دارد: می توانید زندگی کنید گویی هیچ معجزه ای نیست؛ می توانید طوری زندگی کنید که همه چیز معجزه است.❤️‍🔥شعور و فرهنگ یعنی به عقاید دیگران احترام بذاری و سعی نکنی عقاید خودتو به بقیه تحمیل کنی! هر جا حرف از غیرت و ناموس میشه، من از اونجا فراریم! اگه دیدی بعد از چندتا ریپلای دیگه جوابتو نمیدم فکر نکن جوابی ندارم، بلکه حوصله سر و کله زدن و بحث با نفهمارو ندارم.اگه هیتر بی تی اسی و میخوای چرت و پرت تفت بدی منو ریپ نزن. حامی حیوانات🤍✨اون آینده قشنگی که در انتظارمی، خیلی کنجکاو دیدنتم!🩷  

آب زیاد بخور 

سرخ کردنی و اینا زیاد نخور

آخه تو این سن اینطوری بودن طبیعی نیست 

کاش دکتر بری

𓆃ایران زمین𓄂      "نخستین گام برای از میان برداشتن یک ملت، پاک کردن حافظه آن است. باید کتاب‌هایش را، فرهنگش را و تاریخش را از بین برد. بعد کسی را گمارد که کتاب‌های تازه‌ای بنویسد، فرهنگ تازه‌ای جعل کند و تاریخ تازه‌ای بسازد...”.ملت هارا از تاریخشان دور نگه دارید در این صورت راحت کنترل میشوند. تاریکاندیشان می‌خواهند زنان را درسیاهینگه دارند ؛آن‌ها ازروشنشدن ذهن زن می‌ترسند؛چون می‌دانند زن بداند، به کودکش هم یاد خواهد داد ... *من خود اندوهگین نیستم اندوه عالمم، سرزمینی در سینه ام گریه میکند*

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آب زیاد بخور  سرخ کردنی و اینا زیاد نخور آخه تو این سن اینطوری بودن طبیعی نیست  کاش دکت ...

آخه دکترم محصولات شیمیایی میدا و واقعا دیگه دوس ندارم به پوستم بزنم

انقد که هرروز میفهمم ترکیبات مضر دارن

آخه دکترم محصولات شیمیایی میدا و واقعا دیگه دوس ندارم به پوستم بزنم انقد که هرروز میفهمم ترکیبات مض ...

دیگه همه چیزشیمیاییه خواهر

𓆃ایران زمین𓄂      "نخستین گام برای از میان برداشتن یک ملت، پاک کردن حافظه آن است. باید کتاب‌هایش را، فرهنگش را و تاریخش را از بین برد. بعد کسی را گمارد که کتاب‌های تازه‌ای بنویسد، فرهنگ تازه‌ای جعل کند و تاریخ تازه‌ای بسازد...”.ملت هارا از تاریخشان دور نگه دارید در این صورت راحت کنترل میشوند. تاریکاندیشان می‌خواهند زنان را درسیاهینگه دارند ؛آن‌ها ازروشنشدن ذهن زن می‌ترسند؛چون می‌دانند زن بداند، به کودکش هم یاد خواهد داد ... *من خود اندوهگین نیستم اندوه عالمم، سرزمینی در سینه ام گریه میکند*

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز