2777
2789
عنوان

مسکن ملی

180 بازدید | 10 پست

مسکن ملی ثبت نام کردین؟باز پرداخت وامش چند ملیون در ماهه میگن از ۵ ملیونه به بالا هر پنج سالم تغییر میکنه 


درسته ؟


چقد هست اصن باز پرداخت ماهانش



وقتشه برام 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یا حق😨من ثبتنام کردم ولی یدور گفتن بیاید بعد گفتن نیاید نیاید اشتباه شد ازون طرفم همکار شوهرم تو هشتگرد مرحله اولش رو رفتن چهل میلیون دادن بعد هر ۹ماه گفتن چهل میگیریم بعد باز پرداخت بعد اینکه خونه داده شد شروع میشه سه ساله هم گفتن میدن

مثل دریا باش کسایی که دوستت دارن رو بهشون آرامش بده و هرکی از تو خوشش نمیاد رو تو خودت غرق کن 🌊🌊🌊
یا حق😨من ثبتنام کردم ولی یدور گفتن بیاید بعد گفتن نیاید نیاید اشتباه شد ازون طرفم همکار شوهرم تو هش ...


مام ثبت نام کردیم مرحله اول ۴۰ باید بریزیم هر ۷ ماه میگیرن واسه ما دوماه نکشید پیام واریزی اومد 

الان میگن قسطاش انقد بالاس ۴۵۰ ملیون وام داره خونه ک بازپرداختش ۲۰ سالس هر پنح سالم تغییر میکنه و از ۴ملیونو ۳۰۰ شروع میشه میره بالا

وقتشه برام 
مام ثبت نام کردیم مرحله هول ۴۰ باید بریزیم هر ۷ ماه میگیرن واسه ما دوماه نکشید پیام واریزی اومد  ...

چقدر قراره سود بگیرن 

مثل دریا باش کسایی که دوستت دارن رو بهشون آرامش بده و هرکی از تو خوشش نمیاد رو تو خودت غرق کن 🌊🌊🌊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792