2777
2789
عنوان

لباسم قشنگه؟

417 بازدید | 25 پست

چند روز دیگه عروسی دعوتیم

این لباسه رو گرفتم فقط با تفاوت ک بالاش تا زیر گردنم بستس

و اینکه نمی‌خوام آرایشگاه برم چون خودم بهتر میکاپ میکنم هر بار رفتم پشیمون شدم ☹️ بعدم زیاد نمی‌خوام زنونم کنن 

فقط اینکه موهامو بنظرتون شینیون کنم یا باز بزارم بنظرتون؟ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قرمزه رو هم لباست داره?

خداوند متعال در قرآن به قلم قسم یاد کرد.پس نوشتن خیلی خیلی ارزش دارد وکارساز است.پس آرزوهایت را بنویس تا به آنها برسی...دردها وغمها وخشمهایت را بنویس وبه آب روان بینداز تا از آنها رهایی یابی.برای غلبه بر تنبلی برنامه ها وکارهایت را بنویس و به انها عمل کن و.....و به زودی  روزی خواهد آمد که خواهی دید قلم برایت معجزه کرده و زندگیت متحول شده است.☀روان شناس هستم☀

جالب نیست

در انتظار فردا شب را سحر کن🎵                               با کوله باری از نور از شب گذر کن🎶.                     سرمست و عاشقانه در خود نظر کن🎼                         بشکن در قفس را از تن رها شو🎸                            درمان درد دردمند آن را دوا شو 🎻.                            از خود دمی برون آ محو خدا شو⁦⁦⁦🌬️⁩⁦🌨️⁩🌝          

در مورد موهات گوجه کن و دو تا از جلو باز کن و اونارو بابلیس کن 

آرایشتم از رژ قرمزززز استفاده کن حتما 

بچه که بودم انقدر انیمیشن بامبی رو دوست داشتم که هیچ کس اجازه نداشت بیتا صدام کنه و همه رو مجبور کرده بودم بامبی صدام کنن خلاصه که هنوز که هنوزه خیلیا بهم میگن بامبی😂 و اسم کاربریمم به خاطر همونه 😍

نه از بالا که تا زیر گردنت پوشیده اس نه از پایین🙃😃

ولی قشنگه مبارکت باشه

سـکــوتت را نـدانــستـم...نـگاهــم را نـفـهمـیدی...نـگــفـتم گـفـتـنی هـارو...تـو ام هــرگـز نـپرســیدی...🖤
آره واسه من خیلی خوشگله ولی چون خیلی شبیه نظر می‌خوام واسع مدل مو

باز خوشگلتره

خداوند متعال در قرآن به قلم قسم یاد کرد.پس نوشتن خیلی خیلی ارزش دارد وکارساز است.پس آرزوهایت را بنویس تا به آنها برسی...دردها وغمها وخشمهایت را بنویس وبه آب روان بینداز تا از آنها رهایی یابی.برای غلبه بر تنبلی برنامه ها وکارهایت را بنویس و به انها عمل کن و.....و به زودی  روزی خواهد آمد که خواهی دید قلم برایت معجزه کرده و زندگیت متحول شده است.☀روان شناس هستم☀
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز