2777
2789
عنوان

بی بی چک

104 بازدید | 14 پست

سلام 

من ی هفته پیش بی بی گزاشتم منفی شد.. میشه ی هفته قبل موعد.. 

۳ ماهه اقدام ب بارداری کردم ولی هنوز خبری نیس

این ماه از اول اقدام زیر دلم سمت تخمدان ها ی تیر کوچولو میکشه و زود خوب میشه 

حالام همینطوره موقع خوابیدن و ... انگار سفته و کشیده میشه..و دل میزنهسینه درد و ترشح و .. ندارم فقط زیر دلمه اونم تلقین نیست چون تا میره یادم بره تکون میخورم حس میکنم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم تو اقدامم تخمدان چپمم خیلی تیر میکشه و ول میکنه چند روز مونده به موعدمه

ایشالا جفتمون باردار باشیم

این روزها دارم با خیال آمدت تصویر میبافم🥰تو حتما برای من یک طالعِ شیرین با طعم دوست داشتنیِ عسل خواهی آورد😍🥹قند عسلم خوش اومدی به زندگیمون❤️
چند روز از موعدت میگذره

مآه پیش ۱۸ روز گذشت بود زدم مثبت شد علائمم داشتم الان میزنم منفی میشه توی تاپیک ها هست

مگ میشه ی نفر اینقد عاشق باشه 🙈🙈🙈خیلی عاشقتم همسر یکی ی دونه مهربون 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز