6125 مدیر استارتر عضویت: 1399/04/09 تعداد پست: 1164 عنوان سوال 434 بازدید | 16 پست سلام. اگه به گوشی کسی زنگ بزنیم و اولش بنویسه هدایت تماس. بعدش بگه مخاطب در دسترس نمی باشد. تماس شما از طریق پیامک اعلام خواهد شد. یعنی چی؟ 1401/03/24 | 12:59 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
تریفه_ی_مانگ عضویت: 1401/02/14 تعداد پست: 2354 یعنی مخاطب دردسترس نیست وتماس شماازطریق پیامک ارسال میشه انسانیت!!!! دین شریفیست که مریدان اندکی دارد👌👌
sad18 عضویت: 1400/06/11 تعداد پست: 12077 یعنی شماره اش رو انتقال داده ن بابا انتقال چیه! مال من اینحوری میشه برا بقیه انتقالم ندادم ک از خانوادم متنفرم :) 🖤Kurdistan
rararfh عضویت: 1401/02/05 تعداد پست: 1075 ن بابا انتقال چیه! مال من اینحوری میشه برا بقیه انتقالم ندادم ک نمیدونم تجربه نکردم پس
6125 مدیر استارتر عضویت: 1399/04/09 تعداد پست: 1164 [QUOTE=241027543]خب ینی در دسترس نیس دیگه[/QUOTEمگه میشه کسی دو روز دردسترس نباشه.
تریفه_ی_مانگ عضویت: 1401/02/14 تعداد پست: 2354 این برای خط های همراه اولهکه وقتی خاموشه یادردسترس نیست بفهمه کی براشون زنگ زده هروقت گوشی روروشن کنه براش پیامک میره که فلان شماره زنگ زده انسانیت!!!! دین شریفیست که مریدان اندکی دارد👌👌
6125 مدیر استارتر عضویت: 1399/04/09 تعداد پست: 1164 ن بابا انتقال چیه! مال من اینحوری میشه برا بقیه انتقالم ندادم ک مال توام می نویسه هدایت تماس؟
sad18 عضویت: 1400/06/11 تعداد پست: 12077 مال توام می نویسه هدایت تماس؟ اره از دسترس خارج کرده طرفت از خانوادم متنفرم :) 🖤Kurdistan
sad18 عضویت: 1400/06/11 تعداد پست: 12077 [QUOTE=241027808][QUOTE=241027543]خب ینی در دسترس نیس دیگه[/QUOTE مگه میشه کسی دو روز دردسترس نباشه. [/QUOTدوس پسرته؟ چرا نضه لابد نمیخواد کسی مزاحمش شه از خانوادم متنفرم :) 🖤Kurdistan
6125 مدیر استارتر عضویت: 1399/04/09 تعداد پست: 1164 اره از دسترس خارج کرده طرفت مگه میشه یه نفر خاص رو از دسترس خارج کرد؟ پس چرا میگه تماس شما اعلام خواهد شد
sad18 عضویت: 1400/06/11 تعداد پست: 12077 مگه میشه یه نفر خاص رو از دسترس خارج کرد؟ پس چرا میگه تماس شما اعلام خواهد شد ببین وقتی گوشیو از دسترس خارج کنی برا همه ی مخاطبا همینو مینویسه فقط مختص ب تو نیست که!تنها در صورتی فقط تو نمیتونی تماس بگیری ک بلاکت کنه ک اونم هر چی زنگ بزنی میگه مشغلوله یا بوق مشغولی میزنه از خانوادم متنفرم :) 🖤Kurdistan