نوزادم دو هفته شه.امشب که پوشکشو عوض کردم حس کردم لای پاش یکم پوستش کنده شد و داخل مقعدش هم قرمز رنگ خون بود ولی نه زیاد !
روزی یکبار میشورمش تند تند پوشکشو عوض میکنم واسه تمیز کردنش هم از پنبه و اب جوشیده سرد شده استفاده میکنم هر بار هم مقدار زیادی سودا کرم براش میزنم
پوشکش هم مولفیکسه
الان بچه من سوخته ؟!یا این پوستی که ازش جدا شد مشکلی نداره ؟!مقعدش چرا قرمز شده
چه کار کنم ؟
فردا میخوام برم خونه خودم خیلی استرس دارم