2789
عنوان

شوهرم...بیاین

244 بازدید | 22 پست

ما در حال خرید جهیزیه هستیم بعد دوست همسرم (ک من اصلا ازش خوشم نمیاد) یه سری از وسایل خونه رو داره همسرمم انگاری باهاش شریک شده ولی ب من نگفته و خودم فهمیدم ...یه چند وقتیه که عکس کارای مغازه رو میفرسته و میگه اگه میخوای بردار امروز بعد چند هفته قبول کردم و یه اباژور کوچیک برداشتم قیمتشو قشنگ چند برابر حساب کرد و من هیچی نگفتم و ریختم ب کارتش و بهشم گفتم ک از کارت خودم زدم برات (همسرم بهم پول تو جیبی نمیده منم گفتم هنوز عقدیم اشکال نداره ) من یکم ناراحت شدم بنظرتون توقعم زیاده ک انتظار دارم خودش برای خونه خودش خرید کنه و همرو از پدر من انتظار نداشته باشه؟ من اباژورو برا خونه خودمون گرفتم ن خونه مادرم ک... حتی تعارف نزد ک لازم نیس پولشو بزنی قشنگ چند بار تأکید کرد ک بزن و این که حتی چند برابر حساب کرد باهام:( من واقعا موندم...بهم برخورده 

چطوری بش بفهمونم من زنشم از من کندن گل به خودیه(عین این جمله رو هم بش گفتم)

واقعا سرم درد گرفت

ترجیع میدهم به ذوق خویش دیوانه باشم تا به میل دیگران عاقل ترجیع میدم ترجیح و ترجیع بنویسم😐🤪مگرنه قد یه ترجیح سواد دارم دوست عزیز...لعنت به هرچی گزارش زنه الکیه...کاربر sasajon هستم کاربریم بخاطر مرغ پرید😂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چیکار کنم؟خرج بتراشم؟ انتظار دارم خودش متوجه باشه ک ما خیر سرمون تو به تیمیم 

اولا پول جیبی ازش بگیر اگه محرمین

دوما توجهازت همه چی نخر یکی دوتا وسایل بزار همسرت بخره ببین گرونی قدر اونایی که خریدی بدونه

اولا پول جیبی ازش بگیر اگه محرمین دوما توجهازت همه چی نخر یکی دوتا وسایل بزار همسرت بخره ببین گرونی ...

چیو بگم بخره مثلا؟ بعدا حرف در نیاره 

چطوری ازش پول تو جیبی بگیرم؟چی بگم تا بده


خستم کرده اون پر روعه من بی زبون ... حتی نمیفهمه ادم باشه

منم الان خودم دارم جهیزیه میخرم

قبل عقد طی کردیم خانواده ها که من چی بخرم اون چی بخره،اینجوری ک نمیشه دیگه واقعا آباژور وظیفه تو نیست بگیری،در مقابل حق و حقوقت کوتاه نیا

خدایا تو بساز 🙂تو بسازی قشنگ تره..
چیو بگم بخره مثلا؟ بعدا حرف در نیاره  چطوری ازش پول تو جیبی بگیرم؟چی بگم تا بده

نمیدونم ببین رسمتون چیه بگو براش این خانواده پسر میخرن

کلا باهاش حرف بزن

بهش بو محرمت منم یه پولی درنظر بگیر هرماه بزنه حسابت با توجه به درآمد همسرت کم ‌زیادش مهم نیس

منم الان خودم دارم جهیزیه میخرم قبل عقد طی کردیم خانواده ها که من چی بخرم اون چی بخره،اینجوری ک نمی ...

من کاری به وظیفم بودنش یا نه ندارم بدم اومده از رفتارش...حس میکنم ادم عاقلی نیس

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز