2777
2789
عنوان

🤍تولدم مبارک🤍

579 بازدید | 97 پست

یه سال دیگه گذشت 

پراز تجربه 

پراز تلخی 

سختی 

عشق

یه سالی که باعث شد خیلی چیزارو به دست بیارم 

و

خیلی چیزارو از دست بدم 

پر از فراز و نشیب

اما من بازم قوی و محکم ایستادم لبخند زدم گاها گریه کردم اما به زندگیم ادامه دادم و عشقو بدست آوردم تجربه های زیادی بدست آوردم 

یه سال بزرگ ترشدم ...

و حالا من عسل وارد بیستمین بهار زندگیم شدم باقدرت و کلی تجربه 🤍😊

تولدم مبارک...🤍Hbd🤍

 !Lets be clear i trust no one  !                                   بذار رو راست باشم؛ من به کسی اعتماد ندارم!🖤                  همیشه عشق باشد،همیشه برکت💙                          https://harfeto.timefriend.net/16545522888122

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

به به تولدت کلیییی مباااارررک باشه 🤩😍

ان شالله همیشه سالم و سلامت باشی 🤲

بهترین هارو برات آرزومندم 😘🌹

منم ۲۹ تولدمه 😜 

به سلامتی هرچی خردادماهیه 😍👍

دست و پا گر بشکند با نسخه درمان میشود/ چشم گریان هم دمی با بوسه خندان میشود/ ای خدا هرگز نبینم بشکند قلب کسی/ دل شکسته باطنش از ریشه ویران میشود....دِل مَرَنجان که زِ هَر دل بخدا راهی هست ....چه زیبا گفته مولانا : تا نباشد امر حق برگی نیفتد از درخت 

از همه دوستانی که یادشون بود تبریک گفتن و تاپیک هم زدن خیلی خیلیییی ممنونم 🙏❤️❤️❤️

از جمله👇

@سالیزه  

@اخ_جوون_تووو  

@dor_12  

@دلبراماوحشی  

 !Lets be clear i trust no one  !                                   بذار رو راست باشم؛ من به کسی اعتماد ندارم!🖤                  همیشه عشق باشد،همیشه برکت💙                          https://harfeto.timefriend.net/16545522888122
ای جانم تولدت مبارک عسلی     به همه ی آرزو های قشنگت برسی قشنگم     منم خردا ...

منم خردادی ام تولد همه خردادی ها مبارک

آدمیزاد است وعشق و دل به هر کاری زدن�آدم است و سیب خوردن،آدم است و اشتباه�

تولدت مبارک🤍

خ‍‌ودت‍‌و پ‍‌ی‍‌دا ک‍‌ن‍‌‍ی خ‍‌ی‍‍‌ل‍‌ی‍‌ارو گ‍‌م م‍‌ی‍‌ک‍‌ن‍‌ی ای‍‌ن ش‍‌روعِ یہ م‍‌س‍‌ی‍‌ر ط‍‌ول‍‌ان‍‌ی‍ہ کہ ت‍‌ه‍‌ش ق‍‌ش‍‌ن‍‌گہ -! 🤍🩹

مبارک باشه⁦❤️

منم خرداد ماهی ام

"و سنَحیا بعد کُرباتنا ربیعا، کاننا لم نذق بالأمس مُراً" و پس از اندوه هایمان همچون بهار زنده خواهیم شد گویی که انگار هرگز مزه‌ی تلخی را نچشیدیم           اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم⁦
تولدت مبارک ❤❤

فدا

 !Lets be clear i trust no one  !                                   بذار رو راست باشم؛ من به کسی اعتماد ندارم!🖤                  همیشه عشق باشد،همیشه برکت💙                          https://harfeto.timefriend.net/16545522888122

هوووووووووووووووو تولدت مبارک🎈✨🎉از الان شروع کن امسال رو بترکون🎁 هدیه ات به خودت مهربونی و قوی بودن باشه 🎀نزاز حرفای دیگران رو پیشرفتت تاثیر بذارههههههههه  🎗بریم بترکونیم امسالووووو🏋️‍♂️🏋️‍♂️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792