بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
دست و پا گر بشکند با نسخه درمان میشود/ چشم گریان هم دمی با بوسه خندان میشود/ ای خدا هرگز نبینم بشکند قلب کسی/ دل شکسته باطنش از ریشه ویران میشود....دِل مَرَنجان که زِ هَر دل بخدا راهی هست ....چه زیبا گفته مولانا : تا نباشد امر حق برگی نیفتد از درخت
"و سنَحیا بعد کُرباتنا ربیعا، کاننا لم نذق بالأمس مُراً" و پس از اندوه هایمان همچون بهار زنده خواهیم شد گویی که انگار هرگز مزهی تلخی را نچشیدیم اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
هوووووووووووووووو تولدت مبارک🎈✨🎉از الان شروع کن امسال رو بترکون🎁 هدیه ات به خودت مهربونی و قوی بودن باشه 🎀نزاز حرفای دیگران رو پیشرفتت تاثیر بذارههههههههه 🎗بریم بترکونیم امسالووووو🏋️♂️🏋️♂️