dokhinazanin مدیر استارتر عضویت: 1400/12/10 تعداد پست: 974 عنوان تتو گردن 362 بازدید | 16 پست تتو روی گردن خیلی درد دارع؟ 1401/03/20 | 21:44 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
snowing_sky عضویت: 1400/09/22 تعداد پست: 3355 بنظرم تتو روی ترقوه خیلی قشنگ میشه.. خصوصا برا کسایی که ترقوهشون برجستس🥲👍
aynazz عضویت: 1397/03/15 تعداد پست: 11688 تتو در کل درد داره ولی قابل تحملهمن بالای سینم رو زدم دردش کمتر از دستم بودگردن چون پوستش نازکه دردش هم بیشتره
dokhinazanin مدیر استارتر عضویت: 1400/12/10 تعداد پست: 974 تتو در کل درد داره ولی قابل تحمله من بالای سینم رو زدم دردش کمتر از دستم بود گردن چون پوستش نازکه ... دست و خودم زدم اصلا درد نداشت
aynazz عضویت: 1397/03/15 تعداد پست: 11688 دست و خودم زدم اصلا درد نداشت من رو ساعدم زدم یکمی درد داشت
yasaman_1381 عضویت: 1400/12/04 تعداد پست: 279 تتو در کل درد داره ولی قابل تحمله من بالای سینم رو زدم دردش کمتر از دستم بود گردن چون پوستش نازکه ... من خیلی دوست دارم دستمو تتو کنم ولی از دردش میترسم دردش غیر قابل تحمله ؟ بی حسی نمیزنن؟ انقدر مشغول ارتقای خودت باش که فرصت نداشته باشی دیگران رو قضاوت کنی 💚 لینک چالش حرف ناشناس من ✏💌👧💖 https://harfeto.timefriend.net/16551099160864
داف_سایت عضویت: 1398/07/26 تعداد پست: 10024 رو گردن نزدم ولی میدونم رو استخون و مچ دست بیشتر از بقیه جاها درد داره چی بگم والا
سمانه۰۰۰۰۰ عضویت: 1400/12/05 تعداد پست: 3249 نمد من فقط تاتو موقت زدم چشمممم حسود کوررر😂😂😂😂😂😂😂😂 "آرامش" همیشه زیبا بوده،هست و خواهد بود🤍🫠درخواست دوستی توسط جنس نر=مرگ☠️ 💍VAHAB
dokhinazanin مدیر استارتر عضویت: 1400/12/10 تعداد پست: 974 من رو ساعدم زدم یکمی درد داشت بی حسی نزدین؟
aynazz عضویت: 1397/03/15 تعداد پست: 11688 من خیلی دوست دارم دستمو تتو کنم ولی از دردش میترسم دردش غیر قابل تحمله ؟ بی حسی نمیزنن؟ بی حسی اگه بخواین میزنن ولی من نزدم چون رو مواد تاثیر خوبی ندارهبله قابل تحمله چون سوزن خیلی کم وارد میشه
dokhinazanin مدیر استارتر عضویت: 1400/12/10 تعداد پست: 974 من خیلی دوست دارم دستمو تتو کنم ولی از دردش میترسم دردش غیر قابل تحمله ؟ بی حسی نمیزنن؟ دست درد نداره عزیز