من تک فرزندم ولی از یه جا به بعد تصمیم گرفتم انقدر با اقکاری که جامعه بهم القا کرده بیشتر که تو تنهایی فلانی کاری نداشته باشم و به عنوان یه ویژگی از خودم بپذیرمش و به ادامه زندگیم بپردازم
یعنی تا اخر عمر یمخوای بشینیم غصه بخوریم که وای چرا تک فرزندم؟ کاریش میشه کرد؟ یه ویژگی از ماست دیگه
سعی کن اون چیزایی که وایعا بهشون علاقه داری پیدا کنی و براشون وقت بذاری اموزش ببینی و حتی از طریقشون به درامد برسی
این پیج هم ببین هایلایتاشو بخون
به درامدت کمکمیکنه انشاالله بتونی سفر بری
Admin_shahriar
یکم در درون خودت جستجو کن ببین دقیقا چرا این حس تنهایی رو داری و چه کار میتونی براش بکنی اگه خیلی اذیتت میکنه از یه روانشناس کمک بگیر برنامه مشورپ روانشناس انلاین داره