2777
2789
عنوان

سوال

38 بازدید | 0 پست

سلام. بچه ها من ده روزه عمل فیبروم انجام دادم. جای عملم کمی متورم وسفته. مثل کسی که سزارین کرده. چی کار کنم صاف شه. چون مجردم. و نمی خوام اینطور بمونه. اعصابم خورد شده. کسی چنین عملی داشته تا حالا‌؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سایزم کم نشد

مینال | 22 ثانیه پیش

کاشت مژه

iflyy | 19 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز