2777
2789
عنوان

نوزاد و سفر

65 بازدید | 8 پست

سلام

بچه شش ماهه رو‌ میشه 9ساعت توی ماشین گذاشت و جایی برد؟

🤩خیلیییی مهم حتما حتما بخونید»هر که در دنیا بیش تر صلوات بفرستد:1)نزدیک ترین مقام به حضرت محمد(ص)را در آخرت دارد.😍2)سنگین ترین عمل در روز قیامت صلوات است.😍3)تنها چیزی که بعد نماز واجب،روز قیامت(روز حسرت)مردم حسرت می خورند،کسی است که صلوات زیاد فرستاده باشد.😍۴)پیامبر ص:بر من بسیار صلوات بفرستید که آن نور قبر و نور صراط و نور بهشت است.😍۵)پیامبر (ص)،افراد را به میزان صلواتی که فرستادند می شناسد و شفاعت می کند.😍۶)خداوند متعال،حضرت ابراهیم (ع) را به دلیل صلوات زیاد فرستادن،خلیل اللّٰه معرفی کرد.😍۷)در روز جمعه،هیچ عملی بهتر از صلوات نیست و طبق روایات، فرشتگانی هستند که روز جمعه فقط صلوات را در نامه اعمال می نویسند.😍۸)هر کسی پایان گفتارش صلوات بفرستد،داخل بهشت خواهد شد.😍۹)هر دعایی که با صلوات همراه نباشد،بالا نمی رود.😍۱۰)صلوات باعث خشنودی خدا،آمرزش گناهان و دوری از عذاب و استجابت دعا می شود.😍پس بسیار بگویید: الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهُم😍😍😍

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من با بچه ۱۱ماهه ۱۶ساعت سوار قطار بودم خیلی سخت بود ۱ساعتم سوا هواپیما که راحت بودم

سلام مهربانان 🥰من با عشق، نظم‌دهنده‌ها، جامدادی‌ها و کیف‌های لوازم آرایش دست‌ساز درست می‌کنم. کیفیت کارم حرف نداره! ✨ من تمام تلاشم رو می‌کنم تا با همین دست‌های هنرمندم، یه کمکی به چرخ زندگی خانواده‌ام بکنم. راستش رو بخواید، چشمم به لباس‌های کوچولوهام مونده که دیگه براشون کوچیک شدن و حسرت می‌کشم که بتونم براشون لباس نو بخرم... 😔 هر سفارشی که شما می‌دید، انگار یه فرشته نجاته که به دادم می‌رسه و باعث می‌شه لبخند رو لب بچه‌هام ببینم. 😍اگه دلتون یه کار باکیفیت و زیبا می‌خواد، با یه پیام کوچولو بهم بگید تا براتون آماده کنم. ممنون از حمایتتون و اینکه به من و بچه‌هام فرصت شادی می‌دید.https://eitaa.com/arthonardast

من بچم شش ماهش بود عید ۱۲روز رفتیم مسافرت با ماشین همه بندرها و  قشم  

مامان شدن یعنی حالا دیگه تنها نیستی💕 و یه همدم کوچولو داری که کافیه دستتو بذاری رو دلت♥️ و کلی باهاش حرف بزنی و آروم آروم به آرامش برسی.🤩 مامان شدن یعنی نه ماه نچشیدن یک خواب آسان🤰، یعنی نصف شب بلند شدن که مبادا بد خوابیده باشی و نی نی ات🍼 یه وقت ناراحت باشه..عشق مامان خوش اومدی تو دلی مامانی دختر گلم❤️❤خدایا این لحظه های ناب رو نصیب همه اونایی که منتظرن بکن دامنشون رو سبز کن🤲☺️

بعد ماشین واسه بچه انگار گهواره هس همش خوابن

مامان شدن یعنی حالا دیگه تنها نیستی💕 و یه همدم کوچولو داری که کافیه دستتو بذاری رو دلت♥️ و کلی باهاش حرف بزنی و آروم آروم به آرامش برسی.🤩 مامان شدن یعنی نه ماه نچشیدن یک خواب آسان🤰، یعنی نصف شب بلند شدن که مبادا بد خوابیده باشی و نی نی ات🍼 یه وقت ناراحت باشه..عشق مامان خوش اومدی تو دلی مامانی دختر گلم❤️❤خدایا این لحظه های ناب رو نصیب همه اونایی که منتظرن بکن دامنشون رو سبز کن🤲☺️
بعد ماشین واسه بچه انگار گهواره هس همش خوابن

حالت تهوع نمی گیره؟

🤩خیلیییی مهم حتما حتما بخونید»هر که در دنیا بیش تر صلوات بفرستد:1)نزدیک ترین مقام به حضرت محمد(ص)را در آخرت دارد.😍2)سنگین ترین عمل در روز قیامت صلوات است.😍3)تنها چیزی که بعد نماز واجب،روز قیامت(روز حسرت)مردم حسرت می خورند،کسی است که صلوات زیاد فرستاده باشد.😍۴)پیامبر ص:بر من بسیار صلوات بفرستید که آن نور قبر و نور صراط و نور بهشت است.😍۵)پیامبر (ص)،افراد را به میزان صلواتی که فرستادند می شناسد و شفاعت می کند.😍۶)خداوند متعال،حضرت ابراهیم (ع) را به دلیل صلوات زیاد فرستادن،خلیل اللّٰه معرفی کرد.😍۷)در روز جمعه،هیچ عملی بهتر از صلوات نیست و طبق روایات، فرشتگانی هستند که روز جمعه فقط صلوات را در نامه اعمال می نویسند.😍۸)هر کسی پایان گفتارش صلوات بفرستد،داخل بهشت خواهد شد.😍۹)هر دعایی که با صلوات همراه نباشد،بالا نمی رود.😍۱۰)صلوات باعث خشنودی خدا،آمرزش گناهان و دوری از عذاب و استجابت دعا می شود.😍پس بسیار بگویید: الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهُم😍😍😍
حالت تهوع نمی گیره؟

ن میگم که از شیراز با ماشین تو هوای گرم رفتم بندر

مامان شدن یعنی حالا دیگه تنها نیستی💕 و یه همدم کوچولو داری که کافیه دستتو بذاری رو دلت♥️ و کلی باهاش حرف بزنی و آروم آروم به آرامش برسی.🤩 مامان شدن یعنی نه ماه نچشیدن یک خواب آسان🤰، یعنی نصف شب بلند شدن که مبادا بد خوابیده باشی و نی نی ات🍼 یه وقت ناراحت باشه..عشق مامان خوش اومدی تو دلی مامانی دختر گلم❤️❤خدایا این لحظه های ناب رو نصیب همه اونایی که منتظرن بکن دامنشون رو سبز کن🤲☺️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز