2789
عنوان

سلام

107 بازدید | 8 پست

سلام با برادر شوهرم قهرم

چندروز دیگ عروسیشه. بهم‌توهین کرده اما چون مقصره اونم قهره. شوهرم باهاش رابطه داره. من تو این شهر غریبم اون هوامو نداره میگ هرچی گفتن هیچی نگو. میگ باید عروسیش برم. توروخدا بگید چکارکنم چطور برخورد کنم. چندماهه قهریم و ازش دورم اون شهردیگست وقتی ام میاد بامن سلام علیک نمیکنه رو برمیگردونه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم کینه ای نباش. تو هر دعوایی مقصر دو طرفن. با شوهرت برو تا بینتون اختلاف نیوفته. عزیزم دنیا دو ر ...

اخه عید دیدمش رفتم خونه مادرش پاشد رفت عیدمبارکی نکرد بامن.رفتم بیمارستان عیادت فامیلشون اونجا بود تامنو دیدپاشد رفت اخه این درسته؟؟؟؟بخدا من مزیض بودم شوهرم‌اومد خونه برام سوپ‌درست کرد جلو چش من ب شوهرم‌گفت این چ زنیه گرفتی من جات باشم‌نمیگرفتم و طلاقش بده. منم دیدم شوهرم هیچی نمیگ گفتم‌میشه دخالت نکنی ازت ناراحت شدم. بعداون دیگ رابطمون تموم. حرفاشو میشنوم‌در گوشم به خواهربرادراش میگ

اخه عید دیدمش رفتم خونه مادرش پاشد رفت عیدمبارکی نکرد بامن.رفتم بیمارستان عیادت فامیلشون اونجا بود ت ...

بیخیال خواهر. از اقوام شوهر انتطار چی داری. اگه شوهرتو دوس داری ب خاطر اون باید بری

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز