2789
عنوان

ترس

146 بازدید | 18 پست

بزرگترین ترستون تو زندگی چیه؟؟؟

تو برام خیلی قشنگیا 💜اصن تعریف من از زیبایی ینی وجود تو❣️میدونی داشتنت مثل جاری بودن مورفین تو رگای یه مریض بد حاله 💊 وقتی هستی خوب ترم 🙂 وقتی هستی حالم بهتره🫂 وقتی هستی آرومترم🙃 اصن بودنت ینی دلگرمی🥲 دلگرمی قشنگی ک به تموم پوچی های دنیا می ارزه👫😊

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

نبودن پسرم

به حباب نگران لب یک رود قسم و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت غصه هم می گذردآنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند..لحظه ها عریانند.به تن لحظه خود، جامه اندوه مـپوشان هرگز…!!زندگی ذره کاهیست که کوهش کردیم زندگی نام نکویی ست که خارش کردیم
مرگ عزیزانم 

ایشالا هیچ وقت دلت غم نبینه

تو برام خیلی قشنگیا 💜اصن تعریف من از زیبایی ینی وجود تو❣️میدونی داشتنت مثل جاری بودن مورفین تو رگای یه مریض بد حاله 💊 وقتی هستی خوب ترم 🙂 وقتی هستی حالم بهتره🫂 وقتی هستی آرومترم🙃 اصن بودنت ینی دلگرمی🥲 دلگرمی قشنگی ک به تموم پوچی های دنیا می ارزه👫😊
نه از بچگیه وسواس فکریم دارم که رفتم دکتر درمان نمیشه

وسواس مثلا سر چه موضوعایی

تو برام خیلی قشنگیا 💜اصن تعریف من از زیبایی ینی وجود تو❣️میدونی داشتنت مثل جاری بودن مورفین تو رگای یه مریض بد حاله 💊 وقتی هستی خوب ترم 🙂 وقتی هستی حالم بهتره🫂 وقتی هستی آرومترم🙃 اصن بودنت ینی دلگرمی🥲 دلگرمی قشنگی ک به تموم پوچی های دنیا می ارزه👫😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792