2777
2789
عنوان

شوهر روانی

239 بازدید | 4 پست

بچها با شوهرم یک هفته اس قهر کردم و با بچهام اومدیم خانه بابام عین خیالشم نیست واس خودش کیف میکنه انگار ن‌انگارم ک  زندگی و زن و بچش ولش کردن ....چسبیده ب مادرش و سرکار نمیره واس همون منم جمع کردم اومدم خانه بابام

خلاصه ک هنوز ن زنگ‌زده نه پیام ن اومده دنبالمون ولی داداشش یکی دوبار زنگ زد دانشجوعه شهر دیگس گفت اومدم بچهارو ببینم کجایی و اینا حالا ب نظرتون به همین داداشش بگم ک نصیحت کنه برادرشو یا حداقل بره سرکار ؟

خدایا شکرت 
نه ولش کن  چطور شوهرت زنگ نمیزنه بگه حالت چطوره چیکار میکنی پس تو ام هیچی نگو به برادرشوهرت بی ...

انقدر بی احساسه ...خیلی دوس دارم زنگ‌نزنم ولی اینجوری اون داره کیفشو میبره من  توخونه حرص میخورم از دست کاراش روانی شدم اصلا ب فکر منو بچها نیست اذیتمون میکنه

خدایا شکرت 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


انقدر بی احساسه ...خیلی دوس دارم زنگ‌نزنم ولی اینجوری اون داره کیفشو میبره من  توخونه حرص میخور ...

اخی عزیزم

من‌جات بودم بهش چیزی نمیگفتم میدونم سخته شرایطتت ولی چیزی نگو بهش مطمئن باش پشیمون میشه میاد منت میکشه بری سر خونه زندگیت دوباره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز