2789
عنوان

اسم🥺❤️

100 بازدید | 13 پست

سلام چطورین؟

بیاین اسم بچه هاتون و اسم اطرافیانتون که خیلی دوست دارید رو بگید🥲

به‌قول‌شاملو:ما‌شکیبا‌بودیم!و‌این‌است‌آن‌کلامی که‌ما‌را‌به‌تمامی،وصف‌می‌تواند‌کرد..."

فقط رو اسم خودم کراشم لعنتی 😂

میدونی چرا ورزش میکنم ؟                                                     چون داشتن یه بدن خوب یه نماد توی زندگی...                         نه میتونی بدزدیش ، نه میتونی قرضش بگیری و نه حتی میتونی بخریش ....                                                                           و این نشون دهنده تهعد، اراده و تلاشه مستمره ....♡

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من و همسرم یزدان و یکتا انتخاب کردیم 

سلین سروین صدرا کیسان اسنا انیسا سوفیا یسنا نازنین زینب پناه روهام شهریار 

این اسم ها توی خانواده ست

تو یِجایی تو قَـ♥️ـلبَم داریـ کِه هیچکَس نمی تونِه داشته باشِه👩‍❤️‍💋‍👨🧿💞
من و همسرم یزدان و یکتا انتخاب کردیم  سلین سروین صدرا کیسان اسنا انیسا سوفیا یسنا نازنین زینب ...

خیلی ممنون

یزدان و ارمغان هم قشنگن😍

به‌قول‌شاملو:ما‌شکیبا‌بودیم!و‌این‌است‌آن‌کلامی که‌ما‌را‌به‌تمامی،وصف‌می‌تواند‌کرد..."
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز