2777
2789
عنوان

تعهد لیسانس

308 بازدید | 29 پست

بچه ها، من ۹۶ لیسانسمو گرفتم، روزانه، تعهدش میشه ۸ سال؟ خب من مجدد میخوام کنکور بدم، آیا میتونم روزانه برم؟؟؟ کاری با این تعهده ندارن؟؟؟ کسی هس که قبلا لیسانسش روزانه بوده باشه مجدد وارد دانشگاه روزانه شده باشه؟🤷‍♀️🤷‍♀️

کلمه ی روزانه توش زیاد شد، ببخشید😍⚘

آقایون توی تاپیک های من حق هیچگونه اظهار نظری ندارن

اره میشه مشکلی نیست یکی ازدوستام مهندسی دانشگاه دولتی خونده بود امسال پزشکی روزانه دراومد

بعداین ایین نامه ش تودیوان عدالت ازسال۹۴فکرکنم داده شدکه مشکلی تاسه بارفکرمیکنم یابیشتر هرکسی میتونه تودانشگاه دولتی تحصیل کنه 

. 🌻🌻💚
اره میشه مشکلی نیست یکی ازدوستام مهندسی دانشگاه دولتی خونده بود امسال پزشکی روزانه دراومد بعداین ای ...

یعنی تعهدش هنوز تموم نشده بود درسته؟😍

مرسی که جواب دادی گل دخمل


آقایون توی تاپیک های من حق هیچگونه اظهار نظری ندارن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اصلا تعهدی درکارنیست اون مال قبله  مگراینکه تو پیراپزشکی خونده باشی باید طرحتو بری حتما

آخه مدرکمو هنوز آزاد نکردن!

آقایون توی تاپیک های من حق هیچگونه اظهار نظری ندارن

تعهدت همچنان هست اگه بخوای مدرکت رو آزاد کنی یا باید  مدت زمانی که تعهد داری رو کار کنی  یا اگر بیمه باشی  از بیمت کم میکنن (حدود 3 سال فک کنم ) یا باید پول بدی اونم تقریبا 15 میلیون البته بستگی به  رشته داره 

 ولی بازم می تونی دوباره روزانه بخونی  ولی وزارت بهداشت نه علوم 

تعهدت همچنان هست اگه بخوای مدرکت رو آزاد کنی یا باید  مدت زمانی که تعهد داری رو کار کنی  ی ...

پولشو که اصلا ندارم. وزارت علوم میتونم شرکت کنم روزانه بیارم، واسه رشته حقوق؟

آقایون توی تاپیک های من حق هیچگونه اظهار نظری ندارن

۴ سال تعهد داشتن؟

نمیدونم منظورت ازتعهد چیه یارشتت موقع ثبت نام باتعهدبوده 

ولی اینا دانشگاه دولتی خوندن ورودی۹۶بودن درسشون۱۴۰۰تابستون تموم شده وفارغ التحصیل شدن

. 🌻🌻💚
مدیریت

 نه پس نمی تونی  حقوق رو هم روزانه  لیسانس بگیری ( برای ارشد مشکلی نداره )  ولی پزشکی و داندانپزشکی .... رو می تونی دوباره روزانه شرکت کنی  البته این چیزیه که من می دونم بهتره از سنجش  یا آموزش یکی از دانشگاها بپرسی  شاید قانون تا الان عوض شده باشه 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز