کیم نامجون🖤:من زندگی میکنم تا دنیارو درک کنم..ولی دنیا،هیچ وقت منو درک نکرد!((: کیم سوک جین:یه روزی مجبورم هفت تا گل و هزاران پروانه رو..ترک کنم..{: مین یونگی🖤:من بیشتر..شبیه شخصیت فرعی هستم تا اصلی[: جانگ هوسوک🖤:فقط برای یک بارم که شده،میخام یه نفر بابت از دست دادنم..بترسه((((: کیم تهیونگ🖤:من دوستی از دست ندادم..فقط فهمیدم که دوستی ندارم[: پارک جیمین🖤:آدمای غمگین بارونو دوست دارن....چون دیکه تنهایی گریه نمیکنن{: جئون جونگ کوک🖤:وقتی به ارزشم فکر میکنم..گمونم زیاد نیست((: در کل🖤:..غم ها متفاوته..سعی کنیم همو درک کنیم..قضاوت نکنیم همو.. هرکی یه مشکلی داره..چه بزرگ باشه..چه کوچیک باشه..((:
من نمیخوام مشکلاتمو حل کنی نمیخوام ناراحتی هامو باهات شریک شم خودم از پسشون برمیام ولی تو فقط اون آغوش گرمی باش که وقتی از جنگیدن خسته میشم، بهش پناه ببرم همین
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
برای من کامل باز نیس و میتونید فکر کنید شیطانی باشه ولی تو خیلی چیزا خوبهه ...
نه نمیخوام فک کنم اصلا فکری نمیکنم
میگفتن ک اینجوریه توی همین نی نی سایت
عمر:زندگی اون لحظاتی نیست که نفس میکشیم دفنه! زندگی لحظاتیه که نفسمون بند میاد!/عمر:چرا نمیری؟ دفنه: چون نمیتونم! تو چرا نمیگی برو؟ عمر: چون نمیتونم! /دفنه: متوجه هستین؟زندگی پراز جداییه! بارها تصمیم میگیرین ... به جایی میرسین ... میگین خیلی خب راهه من اینه ... بعدش باز راه ها تقسیم میشه ... بارها و بارها و بارها مجبور میشین تصمیم بگیرین ... در آخر همه این تصمیمات از ما ... مامیسازه! بازم گاهی برمیگردم و با تعجب به انتخابهای خودم نگاه میکنم ... گاهی منه اون موقع منه الان رو متعجب میکنه ولی خب زندگی با انتظار از ما برای گرفتنه تصمیماته تازه ادامه داره ... هرچی باشه مجبوریم راه بریم و نباید فراموش کرد که این راه هارو یه بار میریم و تمرین و شانس دومی نداره ... هرگز نمیدونیم که پشت در چه سورپرایزها و چه معجزه هایی منتظر ماست / این داستان ادامه داره ...
کیم نامجون🖤:من زندگی میکنم تا دنیارو درک کنم..ولی دنیا،هیچ وقت منو درک نکرد!((: کیم سوک جین:یه روزی مجبورم هفت تا گل و هزاران پروانه رو..ترک کنم..{: مین یونگی🖤:من بیشتر..شبیه شخصیت فرعی هستم تا اصلی[: جانگ هوسوک🖤:فقط برای یک بارم که شده،میخام یه نفر بابت از دست دادنم..بترسه((((: کیم تهیونگ🖤:من دوستی از دست ندادم..فقط فهمیدم که دوستی ندارم[: پارک جیمین🖤:آدمای غمگین بارونو دوست دارن....چون دیکه تنهایی گریه نمیکنن{: جئون جونگ کوک🖤:وقتی به ارزشم فکر میکنم..گمونم زیاد نیست((: در کل🖤:..غم ها متفاوته..سعی کنیم همو درک کنیم..قضاوت نکنیم همو.. هرکی یه مشکلی داره..چه بزرگ باشه..چه کوچیک باشه..((:
بچه ها خواهش میکنم هر کدومتون میدونید به من بگید دخترم کی خوب میشه ۸ ماهشه رفلاکس الرژیک داره به هر غذایی واکنش و حساسیت داره حتی به قطره اهن خارجی هم که براش میخرم واقعا درمانده شدم خیلی اذیته کی خوب میشه ؟ براتون صلوات میفرستم
مگه نمیگفتن چشم سوم شیطانیه و اینا؟ یکی ک چشم سومش بازه درمورد من بگه امسال قبول میشم یا نهههه؟؟
نه شیطانی کجا بود
۵۰.۵۰
من نمیخوام مشکلاتمو حل کنی نمیخوام ناراحتی هامو باهات شریک شم خودم از پسشون برمیام ولی تو فقط اون آغوش گرمی باش که وقتی از جنگیدن خسته میشم، بهش پناه ببرم همین
من نمیخوام مشکلاتمو حل کنی نمیخوام ناراحتی هامو باهات شریک شم خودم از پسشون برمیام ولی تو فقط اون آغوش گرمی باش که وقتی از جنگیدن خسته میشم، بهش پناه ببرم همین
بچه ها خواهش میکنم هر کدومتون میدونید به من بگید دخترم کی خوب میشه ۸ ماهشه رفلاکس الرژیک داره به هر ...
شاید زود
شاید دیر
کیم نامجون🖤:من زندگی میکنم تا دنیارو درک کنم..ولی دنیا،هیچ وقت منو درک نکرد!((: کیم سوک جین:یه روزی مجبورم هفت تا گل و هزاران پروانه رو..ترک کنم..{: مین یونگی🖤:من بیشتر..شبیه شخصیت فرعی هستم تا اصلی[: جانگ هوسوک🖤:فقط برای یک بارم که شده،میخام یه نفر بابت از دست دادنم..بترسه((((: کیم تهیونگ🖤:من دوستی از دست ندادم..فقط فهمیدم که دوستی ندارم[: پارک جیمین🖤:آدمای غمگین بارونو دوست دارن....چون دیکه تنهایی گریه نمیکنن{: جئون جونگ کوک🖤:وقتی به ارزشم فکر میکنم..گمونم زیاد نیست((: در کل🖤:..غم ها متفاوته..سعی کنیم همو درک کنیم..قضاوت نکنیم همو.. هرکی یه مشکلی داره..چه بزرگ باشه..چه کوچیک باشه..((: