2777
2789
عنوان

دوگانگی شخصیتی

265 بازدید | 13 پست

دچار دوگانگی شخصیتی شدم🥲ینی یه مدت میرم سمت‌ خدا و چادری میشم بعد حالم بهم میخوره از چادر بعد میرم سمت بی‌حجابی و قد نود پوشیدنو آرایش کردنو آستین بالا زدن...دوستام و اطرافیانم مسخرم‌ میکنن میگن صفر تا صدا فرق می‌کنه الان دلم دوباره برای چادری شدنم تنگ شده نمیدونم چیکار کنم...میترسم چادری شم دوباره بهم بگن چرا اینطوری هستی تو!🥲💔💔یکی یه راهنمایی بکنه باید چیکار کنم؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اول باید خودتو بشناسی چی میخای و کی هستی 

تو زندگیم نخواستم با حرفام با کارام دل کسی رو بشکونم .در جواب کسی که ظالمه و منطق حالیش نیست فقط سکوت میکنم و میگذرم🚶🚶انسانیتم رو با هیچچچچی عوض نمیکنم.

به سوالم جواب بده علتش رو بهت بگم


چادر رو به چه علت دوست داری؟

۱_ قلبی حجاب رو دوس دارم فکر میکنم وظیفه دارم نسبت به پوشش

۲_ برای تنوع گاهی دلم میخواد چادر بزنم

تو این فکر بودم ... که با هر بهونه... یه بار آسمونو بیارم تو خونه
به سوالم جواب بده علتش رو بهت بگم چادر رو به چه علت دوست داری؟ ۱_ قلبی حجاب رو دوس دارم فکر میک ...

بین کلا چادر رو دوست دارم چون وقتی میپوشمش حس آرامش میکنم حس میکنم دارم درست زندگی میکنم...کلا حس خوبی دارم

بین کلا چادر رو دوست دارم چون وقتی میپوشمش حس آرامش میکنم حس میکنم دارم درست زندگی میکنم...کلا حس خو ...

خب تو دچار دوگانگی نشدی

کلا مشخصه چه روحیه و شخصیتی داری ولی مثل همه دخترا گاهی دلت میخواد اون مدلی تیپ بزنی

این همون وسوسه شدنه س که برای همه پیش میاد

یکی خودداری میکنه یکی دیگه دلو میزنه به دریا پر و پاچه رو میده بیرون😅

تو این فکر بودم ... که با هر بهونه... یه بار آسمونو بیارم تو خونه
خب تو دچار دوگانگی نشدی کلا مشخصه چه روحیه و شخصیتی داری ولی مثل همه دخترا گاهی دلت میخواد اون مدلی ...

منم مثل تو بودم ولی الان ۳ ساله که دیگه چادرم رو کنار نذاشتم خودمم فکر نمیکردم این سری جدی باشه

تو این فکر بودم ... که با هر بهونه... یه بار آسمونو بیارم تو خونه
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

یعنی چی

rozaya | 9 ثانیه پیش

سشوارم شکست

noooidea | 10 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز