2777
2789
عنوان

بچه بی ادب

247 بازدید | 19 پست

سلام دوستان بچه یکی ازاقوامم اومده بود به همراه پسرش خونه ما بعدپسرش(۳سال ونبمه ش) شلوارشو درآورد گفت اونجام بخور بعدشم بهم گفت خر ویکی زدم مامانشو می‌خندید و بردش تو اتاق من خیلی عصبانی شدم ولی هیچی نگفتم درصورتی که من بهش کار نداشتمو داشتم سیب زمینی رنده میکردم یکی از اقوامم کنارم بود می‌خندید من چیکار کنم با ایشون هرسری همین کارو می‌کنه

چه خانواده بدی داره این بچه آیندش چی میشه 

فقط آدم هایی که پر از عقده هستن میتونن بقیه رو قضاوت کنن و بهشون تهمت بزنن چون خودشون میخواستن اون کارا رو بکنن اما نتونستن 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تصور بعضیا از مادری فقط دنیا اوردن بچست

دیگه بعدش چطور بزرگ شه مهم نیس انگار 

ما که خواستیم زمین را برای مهربانی مهیا کنیم ، خود نتوانستیم مهربان باشیم . من در کوچه های زندگی به دنبال آرتانی وحشی و سادیسمی بودم که مرا با تیر عشقش زخمی کند ، که ناگهان ممدی از ته کوچه با پراید آمد ... ( امضام فانه من در کوچه های زندگیم به دنبال هیچ خری نیستم    البته به دنبال یک آهو هستم    آن آهو در پشت کوچه ای که ممد از تهش آمد در باغی سرسبز علف می خورد و از وجود من آگاه نیست ، آیا من قادر به شکار این آهو هستم ؟ خیر )
من بودم رک و راست به مادرش میگفتم خانه ما جای این جور رفتارا نیست و جلو بچشو بگیره و اگر نمیتونه من ...

ناراحت میسن یکبار داشت دخترمو میزد دعواش کردم مامانش گفت بچه ان دیگه 

وای بچه مهمان ما هم اونروز جلو پسرام فحش رکیک میداد بچه دوسال ونیمه  .خواستم مشغولش کنم گفتم بابات کجاست گفت تو فلان جاته.     اینقدر مامانه ادعاش میشه  چشمام دراومد از تعجب

  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز