زخم زبان هایتان همچون خنجر بر قلب خودتان فرود می آيد؛ حال یا این دنیا یا در آخرت! درهرصورت بدان که در امان نخواهی بود ...🌱./هر زمان حس میکنی که در جهنم مانده ای با خودت بنگر کجا قلب که را سوزانده ای...⚡️/زخم اگر منطقه از حمله ی اسرائیل است.../این همان مکر برادرکشی قابیل است.../ گرگ در بند غریزه ست اگر درنده ست.../ آدمی گر بدرد گرگ از او شرمنده ست.../مرز وحشی گری اش نیست چرا اسرائیل.../ چون کمر بسته به اشغال فرات از ره نیل.../آن فراتی که به اروند تمایل دارد.../مرز آبیست که بر خاک وطن پل دارد.../این چه دینی که فقط راحت خود می بینی.../ یا فراتر نرود دید شما از بینی .../ آتشی گر زده بر فرض زمانی نازی.../ انتقامش ز فلسطین به چه می اندازی؟.../ یاد دارید که در جنگ جهانی به یهود.../ جز فلسطین کسی آغوش محبت نگشود؟.../ رحمشان نیست کسی راکه پناهش داده .../ حال با ما چه کند؟ فرض شود همساده .../ دزد اگر خانه ی همسایه و ساکت ماندی.../ نوبت بعدی تو هستی که خود او را خواندی 🇮🇷❤️🇵🇸
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.