hooraz مدیر استارتر عضویت: 1398/11/06 تعداد پست: 3549 عنوان پسرم تب کرده 131 بازدید | 25 پست جایی هستم نمیتونم ببرمش دکتر...چیکار کنم حوله نم دار بزارم خوبه؟راهکار دیگه ای دارین 1401/03/05 | 03:05 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
گوگوش_۸۰۷۰ عضویت: 1401/02/31 تعداد پست: 374 پاشور کن .آب ولرم چند سالشه؟؟ 😂محمدم برگشته ..اگه دوباره نره صلوات
حنا_خانوم عضویت: 1395/08/06 تعداد پست: 3188 قطره استامینیفون بده البته ببین برای سنش خوبه یا نه . سرچکن تو نت اندازه اسو ☀☀☀ "تو" صبح باش ...! من تمام شب های تاریخ را تاب می آورم ...!
hooraz مدیر استارتر عضویت: 1398/11/06 تعداد پست: 3549 قطره استامینیفون بده البته ببین برای سنش خوبه یا نه . سرچکن تو نت اندازه اسو هیچ دارویی ندارم 😭
hooraz مدیر استارتر عضویت: 1398/11/06 تعداد پست: 3549 پاشور کن .آب ولرم چند سالشه؟؟ پاشور نمیزارهحوله نم دار گذاشتم اثر میکنه
hooraz مدیر استارتر عضویت: 1398/11/06 تعداد پست: 3549 امشو با پاشویه صبح کن .فردا حتما شیاف براش بخر پاشویه نمیزاره
گوگوش_۸۰۷۰ عضویت: 1401/02/31 تعداد پست: 374 پاشور نمیزاره حوله نم دار گذاشتم اثر میکنه شیاف نداری؟؟نگفتی چند سالشه 😂محمدم برگشته ..اگه دوباره نره صلوات
گوگوش_۸۰۷۰ عضویت: 1401/02/31 تعداد پست: 374 چهار سال شربت تب بر نداری؟؟شیاف 😂محمدم برگشته ..اگه دوباره نره صلوات