منم میترسیدم دوستم روانشناسه گفت برو جلو قدم بردار همه چیز خودبخود درست میشه اول به خدا اعتماد کن بعد اراده کن به ترست غلبه کن با ترست مبارزه کن بگو ترس جان شکستت میدم
الانم روزی دوساعت دخترم که خابه تست میزنم تقریبا بلدم ولی شهری بلد نیستم چون ماشین نداریم