2777
2789
عنوان

دم دمای کنکور...

272 بازدید | 13 پست

چن ماه نبودم تا تمرکزم فق روی درس باشه اما الان یماه مونده بکنکور جا زدم .ب عنوان ی پشت کنکوری خاسم اگ کسی هس ک داره ب سال بعدش فک میکنه بگم زمان هیچیو حل نمیکنه اگ الان تغییر نکردی و نخوندی یسال دیگم نمیخونی.اینم نوشتم  موقع انتخاب رشته باز ببینمش ب بهونه تغییر باز پشت کنکور نمونم 

https://nethoosh.com/freeww/ببین این چیه  ..... از تاریخ11 ابان جدی درسموو میخونم و تا کنکور1402 عالللی ندم و پزشکی قبول نشمم نمیام اینجاا..عهد و قول و قرارمم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من ۶سالع پشت کنکورم واقعا هم سست شدم 

هییی ایشالله امسال قبولی خواهر

https://nethoosh.com/freeww/ببین این چیه  ..... از تاریخ11 ابان جدی درسموو میخونم و تا کنکور1402 عالللی ندم و پزشکی قبول نشمم نمیام اینجاا..عهد و قول و قرارمم 
نخوندم که دروس نظام قدیم حذف شده 

خب از الان بخون نظام جدیدو

https://nethoosh.com/freeww/ببین این چیه  ..... از تاریخ11 ابان جدی درسموو میخونم و تا کنکور1402 عالللی ندم و پزشکی قبول نشمم نمیام اینجاا..عهد و قول و قرارمم 
نظام جدید خواهرم امسال دوازدهم بود کتابای اون نظام جدیده ؟؟؟ 

اره دیگ

https://nethoosh.com/freeww/ببین این چیه  ..... از تاریخ11 ابان جدی درسموو میخونم و تا کنکور1402 عالللی ندم و پزشکی قبول نشمم نمیام اینجاا..عهد و قول و قرارمم 

یه رفیقی داشتم سه سال پشت کنکور بود بنده خدا میگفت با اینکه سال اول چیزی نخونده بود اما رتبش نسبت به سالای بعدش که کنکور داد خیلی بهتر بود از اینکه پشت کنکور مونده بود پشیمون بود

تجربی هم که خیلی سخته واقعا 😬

منم ریاضی ام کنکور دارم اصلا موندم نه برنامه ای نه هیچی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز