سلام بچها جون❤
بچها ی چیز میگم خواهرانه راهنمایم کنین
من ی مدته با ی اقایی در ارتباطم بعد اون سری صاف رک میگه من "بگیر نیستما، حالا از اینورم من نه دختری ام ک ازدواج هدفم باشه نه... از یطرفم خیلی بهم برخورد ولی هیچی نگفتم فقط شوک شدم گفتم باشه، حالا من چی گفتم مگه🙃
بنظرتون باید چی میگفتم؟!
حالا میخوام کلا رابطه رو تمومش کنم ی جوری ک نه دل این بنده خدا بشکنه نه بگه بخاطر اینکه گفتمش بگیر نیستم کات کرده😂🙆♀️
بگین چیکار کنم لطفا😘