۵،۶ تا درسشو بیشتر نخوندم اونم الکی و سریع از ۱۲ تا درس
تاریخه 🤕امتحان نهایی
هر دوساعت ۱ درس تموم میکنم
فقط امیدوارم فردا نیفتم که بدبخت میشم💔
لطفا اگه میشه یه صلوات برام بفرست
راهی به زهنم نمیرسه نه میتونم کتابو ول کنم برم سراغ نمونه سوال نه میتونم بخونم
الانم که از گوشی نمیتونم جدا بشم😪🤦♀️